اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

اولین مکانیک زن در سوریه+عکس

فاطمه اولین تعمیرکار خودرو در سوریه محسوب می‌شود که توانایی تعمیر بسیاری از خودروها را دارد.

اولین مکانیک زن در سوریه+عکس

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از سایت ندای انقلاب، "فاطمه" اولین تعمیرکار زن در سوریه به شمار می رود. او توانایی و مهارت تعمیر بسیاری از خودروها را دارد.

تعمیرکاری شغل رسمی وی به شمار می رود. او در یکی از تعمیرگاه های مرکز دمشق پایتخت سوریه فعالیت می کند. خودش از کارش بسیار راضی است و به آن علاقه دارد.

 

او می گوید: از زمانی که تعمیرکار شده ام، وضعیت اجتماعی من تغییر کرده و اطرافیان به گونه ای دیگر به من می نگرند اما برای من اهمیت ندارد زیرا خودم از زندگی ام راضی هستم.

"فاطمه" می افزاید: من تحصیل نکرده ام. بی سوادی من به دلیل اوضاع معیشتی خانواده ام بود. این شغل باعث شده که از نظر بدنی هم در سلامتی بیشتری بسر ببرم زیرا چنین کاری برای من مانند ورزش و نرمش است.

او در ادامه گفت: من تعمیرکاری را از کودکی دوست داشتم زیرا پدرم هم تعمیرکار بود. از همان زمان هم آموختنش را آغاز کردم البته نه به شکل حرفه ای. اما با گذشت زمان کم کم به این سمت کشیده شدم و اکنون به طور کامل بر کار مسلط هستم.

وی می افزاید: پس از فوت پدرم، تعمیرگاه او را به ارث بردم و کارم را در همین جا ادامه دادم. چند سال پیش هم با یکی از جوانان که همکار بنده بود ازدواج کردم و ما اکنون زوج خوشبختی هستیم و هر دو با هم در این تعمیرگاه کار می کنیم.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول