اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران خبر داد

بررسی مشکلات 30 واحد تولیدی مازندران در ستاد تسهیل

معاون امور صنایع سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران گفت: در سال جاری مشکلات 30 واحد تولیدی در ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی مشکلات 30 واحد تولیدی مازندران در ستاد تسهیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، سیدمحمد موسویانی اظهار داشت: 67 درخواست از واحدهای تولیدی در دبیرخانه ستاد مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت کارشناسی شد.

وی افزود: 18 جلسه کارگروه تخصصی با حضور نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران تصریح کرد: از برآیند تعداد سه جلسه ستاد تسهیل امور و پشتیبانی از واحدهای تولیدی 97 مصوبه به تصویب نهایی رسید.

موسویانی به چهارمین نشست ستاد تسهیل که با حضور طاهایی استاندار مازندران در شهرک صنعتی سلمانشهر برگزار شد، اشاره کرد و گفت: در این نشست مشکلات 11 واحد تولیدی و صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

انتصاب معاونت سازمان صنعت، معدن و تجارت در غرب مازندران

در خبر دیگر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران آمده است: معاونت سازمان صنعت، معدن و تجارت در غرب استان معرفی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران طی حکمی علیرضا یوسف‌نژاد را به عنوان معاونت سازمان در غرب استان منصوب کرد.

هاشم‌پور در این حکم اظهار داشت: نظر به تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان معاونت سازمان صنعت، معدن و تجارت در غرب استان منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند یکتا و بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متعهد و رعایت ضوابط و مقررات جاری با هماهنگی مستمر با اینجانب و با جدیت و پشتکار تمام امور محوله مرتبط با صنعت، معدن و تجارت در غرب استان نظیر حضور در جلسات مرتبط، پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های استان در آن منطقه را مدیریت کنند.

انتهای پیام/2296/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول