اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ به منظور تجلیل از ایستادگی جلیلی در مسائل هسته‌ای صورت گرفت

بوسه‌ قره‌باغی خواننده «سرود آمریکا ننگ به نیرنگ تو» بر پیشانی جلیلی

اسفندیار قره‌باغی خواننده سرود «آمریکا ننگ به نیرنگ تو» بر پیشانی سعید جلیلی به نمایندگی از سوی مردم تبریز به منظور قدردانی و تشکر و ایستادگی وی در مسئله هسته‌ای ایران بوسه زد.

بوسه‌ قره‌باغی خواننده «سرود آمریکا ننگ به نیرنگ تو» بر پیشانی جلیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری ‌در سفر نیم روزه خود در ورزشگاه پورشریفی حضور یافت و به احساسات مردم پاسخ داد.

در همایش مردمی ستاد سعید جلیلی در استان آذربایجان شرقی در سالن شهید پورشریفی که با حضور سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری صورت گرفت، استاد اسفندیار قره‌باغی ‌خواننده معروف «سرود آمریکا ننگ به نیرنگ تو» بر پیشانی سعید جلیلی به دلیل ایستادگی در مسئله هسته‌ای ایران در برابر استکبار جهانی به ویژه آمریکا بوسه زده و از طرف مردم آذربایجان شرقی از وی تشکر کرد.

استاد ‌اسفندیار قره‌باغی که در جمع مردم تبریز و حضور سعید جلیلی ‌سرود ‌نفرین به تو تندیس آزادی را می‌خواند با استقبال مردم تبریز و جلیلی قرار گرفت.

اسفندیار قرباغی خواننده «ننگ به نیرنگ تو» ‌سال گذشته در پاسخ به سئوال برخی پایگاه‌های اینترنتی که اعلام کرده بودند وی پشیمان است گفته بود: این سرود زیباترین ناسزاها در حق آمریکا بود. هنوز هم معتقدم که کلمه «روبه مکاره» و «عقرب جراره» بهترین صفت برای آمریکا‌ست. ببینید در خاورمیانه چه‌ها می‌کند و می‌دانید که چه با ما کرده‌اند از 28 مرداد به این سو و می‌دانید که داستان انقلاب و جنگ و موضع آمریکا چه بود و چه حیلت‌هایی در سال‌های انقلاب علیه ملت ما به کار بست. بعد حمایت‌اش از صدام و امروز سیاست‌اش در خاورمیانه و نسبت به ایران. بنابراین اصلاً پشیمان نیستم و  از اجرای این سرود خوشحالم.

‌مردم تبریز در استقبال از جلیلی و حمایت از گفتمان انقلاب اسلامی شعار دادند: نه سازش نه تسلیم یار ولایت هستیم.

‌در این مراسم عباس‌زاده یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس پرچم یا ابوالفضل عباس را در حالی که بر روی ویلچر بود دور افتخار زد و مردم حامی سعید جلیلی نیز شعار یا ابوالفضل عباس سر دادند.

انتهای پیام/60001/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول