اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان:

روابط عمومی کارآمد ترجمان اصلی مردمسالاری دینی است

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان گفت: روابط عمومی کارآمد می‎تواند ترجمان اصلی مردمسالاری دینی باشد.

روابط عمومی کارآمد ترجمان اصلی مردمسالاری دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین عاشور بعد از ظهر امروز در نخستین جشنواره و چهارمین همایش روابط عمومی‏های استان گلستان اظهار داشت: مسئولان حوزه روابط عمومی عملا باید در خدمت مردم باشند چرا که زنجیره وصل مردم با نظام تلقی می‎شوند.

وی با بیان اینکه همه امور یک دستگاه منوط به فعالیت روابط عمومی است، تصریح کرد: در دولت‎های نهم و دهم اقدامات خوب و شایسته‎ای در حوزه دانشگاهی اتفاق افتاد تا شاهد بهبود عملکرد در حوزه روابط‎عمومی‎ها باشیم.

روابط عمومی توانمند فضای ارائه خدمت را سرعت می‎بخشد

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‎الملل استانداری گلستان از تلاش‎های دانشگاه جامع علمی و کاربردی گلستان برای برگزاری این همایش قدردانی کرد و ابراز داشت: روابط عمومی جایگاه بسیار مهم و تاثیرگذار در سازمان دارد لذا هر چه دستگاه به‎روزتر و توانمندتر در حوزه تخصصی و تعهدی خود باشد یقینا فضای ارائه خدمت آن دستگاه تسریع خواهد شد.

عاشور از مدیران روابط عمومی دستگاه‎ها خواست تا روزانه عملکرد خود را رصد کنند و افزود: توجه به عملکرد روزانه سبب می‎شود تا مردم نسبت به تاثیرگذاری حوزه روابط عمومی شناخت بیشتری حاصل کنند.

وی با بیان اینکه گفتمان سیاسی بر مبنای جمهوریت و اسلامیت است، خاطرنشان کرد: جمهوریت در کنار اسلام با حضور و تاثیرگذاری مردم، احکام و شریعت تحقق پیدا می‎کند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان؛ فضای تبلیغات شهری را رضایت‎بخش دانست و ابراز داشت: رویکرد جدید تبلیغات و اطلاع‎رسانی در سطح شهر برای تحقق حماسه سیاسی قابل تحسین است.

برگزاری همایش زمینه‎ای برای محک زدن روابط عمومی‎ها است

دبیر نخستین جشنواره روابط عمومی‎های گلستان گفت: نقش روابط عمومی در تحقق شعار سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» بسیار مهم و تاثیرگذار است.

سید نعمت‎الله قدمگاهی برگزاری این همایش را زمینه‎ای برای محک زدن روابط عمومی‎ها یاد کرد و بیان داشت: بیش از 50 دستگاه با تمام وجود در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر به رقابت پرداختند و این فعالیت بسیار خوب در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب به «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» مزین شده است به یادگار ثبت شد.

وی از دانشگاه علمی و کاربردی گلستان که میزبانی مراسم را بر عهده داشت قدردانی و ابراز امیدواری کرد برگزاری چنین همایش‎هایی موجبات رشد و تعالی این بخش را فراهم می‎کند.

انتهای پیام/83001/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول