اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 - 312

پیوستن اعضای شورای راهبردی ستاد ولایتی به ستاد جلیلی در گلستان

پس از برگزاری سومین مناظره تلویزیونی و تسلط سعید جلیلی در آن برنامه بسیاری از اعضای شورای راهبردی ستاد دکتر ولایتی در گلستان به ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گلستان پیوستند.

پیوستن اعضای شورای راهبردی ستاد ولایتی به ستاد جلیلی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پس از برگزاری سومین و آخرین مناظره تلویزیونی هشت کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی سعید جلیلی در این مناظره از دید گلستانی‎ها و بسیاری از مردم، احزاب و مسئولان سیدهادی حسینی رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرگان و بسیاری از اعضای شورای راهبردی ستاد دکتر ولایتی در گلستان نخستین افرادی بودند که همکاری خود را در ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گلستان آغاز کردند.

سیدهادی حسینی که به عنوان مسئول ستاد حامیان مردمی سعید جلیلی در استان گلستان معرفی شد در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: دهه چهارم انقلاب دهه ظهور و دهه پدیده‎های مدیریتی در عرصه اجرائی کشور است.

وی دکتر جلیلی را برخواسته از نهاد مردم که ارزش‎های انقلاب اسلامی را در خود متبلور ساخته است دانست و افزود: فرزندان انقلاب و امام با تأسی از آثار گرانقدر شهیدان آماده‎اند تئوری مردم‌سالاری دینی را در جوهره نظام نهادینه و از بستر آن درخت تنومند استقلال را برافراشته سازند.

مردم با انتخاب جلیلی پیوند مجدد خود را با آرمان‎های امام شهیدان استوار خواهند کرد

حسینی علت پذیرفتن مسئولیت ستاد حامیان مردمی دکتر جلیلی در گلستان را گفتمان اجتماعی دکتر جلیلی و ساده‎زیستی او برشمرد و افزود: مردم انقلاب اسلامی ایران بدانند در صورت انتخاب سعید جلیلی به عنوان کاندیدای اصلح خود و با اعتماد به وی برای قرارگیری در سکان ریاست جمهوری نظام جمهوری کشورمان پیوند مجدد خود را با آرمان‎های بلند امام شهیدان استوار خواهند کرد.

رییس آموزش و پرورش شهرستان گرگان از شخصیت جدی و استوار دکتر جلیلی به عنوان یک نماد استقامت یاد کرد و تصریح کرد: پیشرفت کشور در گرو ورود مردان عرصه سخت است، لذا ایران اسلامی در دهه چهارم نیازمند حضور اثرگذار چنین مجاهد مردانی است.

جلیلی در مناظره برتری گفتمان انقلاب اسلامی را نشان داد

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در گلستان در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص مباحث مطرح شده دکتر جلیلی در مناظره اظهار داشت: تسلط دکتر جلیلی بر مباحث سیاسی و به خصوص سیاست خارجی به دلیل حضور چندساله وی در حوزه دیپلماسی سیاست خارجی در شورای امنیت ملی و تجربه بالای وی در این حوزه و بدلیل پیوند عمیقی که سیاست داخلی و خارجی دارد نشان از توان بالای دکتر جلیلی در مباحث داشت.

جلیلی دور از هرگونه تخریب به دفاع از دیدگاه‎ها و اندیشه‎های خود پرداخت

محمد محمدخانی تصریح کرد: نکته‎ای که در صحبت‎های دکتر جلیلی مشهود بود تعلق گفتمان وی به صورت مستند و اندیشمندانه و حکیمانه بود و جلیلی به دور از هرگونه تخریب به دفاع از دیدگاه‎ها و اندیشه‎های خود پرداخت و انطباقی که بین این گفتمان و گفتمان انقلاب اسلامی وجود دارد نشان از تسلط کامل دکتر جلیلی بر ادبیات سیاسی گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به شرایط خاص کشور و قرارگیری کشور در یک پیچ تاریخی گفت: نخبگان می‎توانند نقش بسیار مهمی را در این برهه از زمان ایفا کنند و حضور چهره‎هایی همچون دکتر جلیلی که با تسلط کامل بر ادبیات حاکم بر گفتمان انقلاب اسلامی و سیاستی که اسلام به ما معرفی کرده در قالب گفتمان دینی و نقش مقاومت و تاثیر آن بر رویکرد سیاست تهاجمی نسبت به جبهه مقابل با مدیریت مدبرانه و تدابیر هوشمندانه در مدیریت فضای سیاسی می‎تواند تاثیر بسیار زیادی را در گذر از این پیچ تاریخی داشته باشد.

وی افزود: آنچه که در این مناظره گذشت این بود که همه کاندیدا انتقادی که نسبت به فضای سیاسی گذشته داشتند گفتند، اما آنچه که در بیان دکتر جلیلی مشهود بود توجه کامل و عنایت به روح اخلاق‎مداری در مناظره به همراه آوردن مستندات کافی در ارائه مطالب بود.

محمدخانی با اشاره به اهمیت «حماسه سیاسی» در کنار «حماسه اقتصادی» عنوان کرد: امیدواریم مردم به ادبیات و روحی که بر مناظره حاکم بود با دقت در جملات توازن شده و کلمات استفاده شده به انتخاب اصلح در پیشبرد «حماسه سیاسی» برسند تا این انتخاب درست به حماسه بعد از «حماسه سیاسی» که «حماسه اقتصادی» است، کمک کند.

خروجی این مناظره برتری گفتمان انقلاب اسلامی را نشان داد

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی در گلستان خاطرنشان کرد: به نظر من خروجی این مناظره برتری گفتمان انقلاب اسلامی را نشان داد که برتری گفتمان انقلاب اسلامی یعنی برتری فکر، ایده و توان که در مناظره در بیان و رفتار دکتر جلیلی به صورت کامل قابل مشاهده بود.

وی ادامه داد: این همان خواسته ملت ما است که بعد از گذشت سه دهه از انقلاب به این نحو شیرینی آرمان‎های انقلاب اسلامی را با این ابهت در رسانه ملی شنیدند و به آن پرداخته شد.

محمدخانی عنوان کرد: امروز یکی از نقاط مثبت و قوت مناظره یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری این بود که بحث کاندیداها بیشتر در حول محور سیاست خارجی و داخلی که منطبق با برنامه‎های ایران 1404 بود می‎گذشت.

وی گفت: در این ادبیات کسانی موفق شدند و کسانی موفق‎ترند که در نگاه مردم بتوانند آنچه خواسته‎های مقام معظم رهبری و آرمان‎های امام(ره) است را راحت‎تر و به زبان ساده‎تر با عمق بیشتر عنوان کنند.

انتهای پیام/83004/ط40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول