اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 - 310

کانون دانشگاهیان گلستان از سعید جلیلی حمایت کرد

کانون دانشگاهیان استان گلستان با صدور بیانیه‎ای ضمن اصلح دانستن سعید جلیلی و بر شمردن ویژگی‎ها و معیارهای انتخاب وی از این کاندید یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

کانون دانشگاهیان گلستان از سعید جلیلی حمایت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، کانون دانشگاهیان استان گلستان با صدور بیانیه‎ای از سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

دراین بیانیه آمده است: انتخابات نقطه اساسی وصل افکار و آرای مردم به بدنه نظام و مظهر اقتدار و عزت حکومت است. با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس معیارهای الهی و بر پایه آرای مردم شکل گرفته است حضور گسترده مردم در انتخابات نشانه استحکام و استقلال نظام بوده و خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمنان خواهد کشید.

این بیانیه تاکید کرد: بر این اساس کانون دانشگاهیان استان گلستان در چهارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند به اصول و راه روشن امام (ره) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضور موثر و فعال در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی به ویژه یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری را وظیفه خود می‎داند و همگان را به حضور باشکوه برای خلق حماسه سیاسی و انتخاب احسن در روز 24 خردادماه سال جاری فرامی‎خواند.

در ادامه این بیانیه عنوان شد: بی‎تردید انتخابات ریاست جمهوری که از عالی‎ترین صحنه‎های مشارکت فعال سیاسی به شمار می‎رود می‎تواند با حضور حماسی و آگاهانه مردم و انتخاب نزدیک‌ترین فرد به گفتمان اصیل انقلاب اسلامی برهه دیگری از رشد و تعالی نظام اسلامی برای دستیابی به اهدافش باشد.

کانون دانشگاهیان استان با عنایت به مواضع کانون دانشگاهیان ایران اسلامی پس از بررسی دقیق و همه جانبه براساس شاخصه‎ها و معیارهای مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری ضمن احترام به نامزدهای مورد تایید شورای نگهبان جناب آقای دکتر سعید جلیلی را به عنوان نامزد نهایی خود برگزیده و به مردم عزیز و ارجمند استان معرفی می‎کند که از آن میان می‎توان به معیارها و شاخصه‌های ذیل اشاره کرد:

1.اعتقاد راسخ به مبانی اسلام بویژه اصل ولایت فقیه

2.پایبندی به اصول و آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری

3.تدین، اخلاص، صداقت و وجدان سیاسی

4.انقلابی، مؤمن، شجاع و کارآمد

5.برخورداری از تعهد همراه تخصص

6.پارسایی و پایبندی به ارزش‎های اسلامی

7.پایبندی به فرهنگ ایثار و مقاومت

8.برخورداری از روحیه استکبارستیزی

9.عدالت محوری و ساده زیستی

10.عزم قوی در ریشه کنی فقر و فساد

11.بصیرت و هوشمندی

12.اعتلاگر عزت و استقلال و رفاه معیشت

13.دارای عزم و برنامه برای اجرای اقتصاد مقاومتی

14.معتقد به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و تمدن نوین اسلامی

15.اعتقاد به شایسته‌سالاری و مردم‌سالاری دینی

16.پایبندی به گفتمان امام و انقلاب اسلامی

17.آگاهی سیاسی از مسائل ایران و جهان

18.تجربه، کفایت و کاردانی

کانون دانشگاهیان امیدوار است که ملت عزیز ایران اسلامی به ویژه مردم آگاه و همیشه در صحنه استان با انتخاب احسن و مبتنی بر حجت شرعی، اسباب عزت و سربلندی هرچه بیشتر کشور عزیزمان را در عرصه‎های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علمی را فراهم آورند.

انتهای پیام/83004/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول