اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92

پایین‌محلی: نامزد اصلح را اظهارنظر افراد تعیین نمی‌کند/ مردم طالب دولتی بی‌حاشیه و جهادی هستند

عضو ارشد ستاد حامیان قالیباف در استان گلستان گفت: اینکه چه کسی نامزد اصلح است را مردم تشخیص می‌دهند نه اظهارنظر افراد.

پایین‌محلی: نامزد اصلح را اظهارنظر افراد تعیین نمی‌کند/ مردم طالب دولتی بی‌حاشیه و جهادی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عیسی پایین‌محلی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای هماهنگی ستاد قالیباف در گرگان اظهار کرد:‌ ما به عنوان حامیان این نامزد جهادی تنها به مردم خدمات و ویژگی‌های وی را به مردم عرضه می‌کنیم و تصمیم گیرنده نهایی مردم هستند.

مردم طالب دولتی بی‌حاشیه و جهادی هستند

وی تاکید کرد: با توجه به هوشیاری، تشخیص بالای ملت و وضعیت فعلی کشور به نظر می‌رسد مردم طالب دولتی بی‌حاشیه، مجرب، جهادی و ولایی باشند که به خواسته‌های به حق آنان جامه عمل بپوشاند.

وی تصریح کرد:‌ ایران کشوری غنی از منابع و سرشار از توانمندی نیروی انسانی است و باید با برنامه‌ای جامع از این همه سرمایه اجتماعی و ملی برای رشد و تعالی کشور بهره برد.

تنها قالیباف می‌تواند وفاق ملی ایجاد کند

این نیروی اصولگرا یادآور شد:‌ تنها شخصی که می‌تواند این وفاق و همدلی را در بین تمامی نیروهای توانمند معتقد به نظام فارغ از جناح و مرام سیاسی ایجاد کند، قالیباف است.

پایین محلی با اشاره به استقبال و گرایش اقوام و نیروهای معتدل به این نامزد انتخاباتی اضافه کرد: این گرایش‌های مثبت نشان از ایمان مردم به توانمندی و برنامه‌های این نامزد عملگرا است که تاکنون کارنامه نیکی از خود در مدیریت اجرایی کشور به جا گذاشته است.

نظرسنجی‌ها موید پیروزی قالیباف در مناظره انتخاباتی است

وی خاطرنشان کرد: در این وضعیت، چه تکلیفی بالاتر از اینکه برای معرفی این نامزد جهادی باید تلاش کنیم و مسیر را برای انتخاب حداکثری این نامزد توانمند و مردمی مهیا سازیم.

این فعال ستاد انتخاباتی قالیباف با تاکید بر پیروزی این نامزد اصولگرا در مناظره اخیر تلویزیونی اذعان داشت: خیلی‌ها سعی کردند با جوسازی این پیروزی را به نفع خود مصادره کنند، اما نظرسنجی‌های معتبر نشان داد گفتمان صریح و نقادانه مبتنی بر برنامه قالیباف بر همه تصورها فایق آمده است.

به لطف خدا در 24 خردادماه نقش قالیباف بر قالی وطن حک خواهد شد

پایین محلی یادآور شد:‌ به لطف خدا در 24 خرداد ماه، مهر قالیباف بر نقش وجودی ملت نقش می‌بندد تا قالی رنگین وطن به رای ملت، رنگین کمان امید و سربلندی را در این سرزمین اسلامی برپا سازد.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی وظیفه داریم نامزد خود را به مردم معرفی کنیم و با احترام به تمامی نامزدهای انتخاباتی، مسیر ملت را برای انتخاب اصلح که همان قالیباف است مهیا سازیم.

پایین محلی متذکر شد: در این اوضاع انتخاباتی نباید تحت‌تاثیر جوسازی‌ها، موج‌های تخیلی و نظرسازی‌های انتخاباتی قرار گرفت و باید خودمان با توکل به خدای بزرگ، کاری را که بدان باور داریم به پیش ببریم.

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد.

انتهای خبر/83002/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول