اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مجتهدشبستری:

حذف و قطع یارانه‌ها با تغییر دولت صحت نداشته و شایعه‌ای بی‌اساس است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: حذف و قطع یارانه‌ها با تغییر دولت صحت نداشته و شایعه‌ای بی‌اساس است.

حذف و قطع یارانه‌ها با تغییر دولت صحت نداشته و شایعه‌ای بی‌اساس است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز در نخستین روز از هفته جهادکشاورزی در دیدار مدیران سازمان و نمایندگان تشکل‌های بخش کشاورزی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه برخی اخبار منتشره مبنی برحذف و قطع یارانه‎ها صحت ندارد، افزود: حذف و قطع یارانه‌ها با تغییر دولت صحت نداشته و شایعه‌ای بی‌اساس است.

وی با اشاره به اینکه دادن برنامه برای افزایش پنج برابری یارانه‌ها نیز با واقعیات موجود اقتصاد کشور همخوانی ندارد، ادامه داد: باید به این باور برسیم که میزان یارانه‌ها برای مناطق محروم روستایی ناکافی بوده و این حوزه باید با کمک‌های بیشتر تقویت شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نباید سیاه‌نمایی کرده و خدمات صورت پذیرفته را نادیده انگاشت، ادامه داد: هم‌چنانکه مقام معظم رهبری در تشریح شاخص‌های فرد اصلح برای ریاست جمهوری یازدهم بدان اشاره کردند این است که رئیس جمهور آینده امتیازات و نقاط قوتی که امروز وجود دارد، منهای ضعف‌هایی که وجود دارد را داشته باشد.

امام جمعه تبریز با اشاره به در پیش بودن انتخابات به عنوان روز آزمایش الهی ملت ایران، اظهار کرد: تشویق مردم برای شرکت گسترده در انتخابات لازم است و برای ادای تکلیف الهی باید بیش از پیش کوشا و فعال باشیم.

آیت‌الله مجتهدشبستری گفت: شرکت در انتخابات یک حق و وظیفه است که با حضور پرشور مردم بار دیگر دشمنان انقلاب از توطئه‌های خود ناامید و وفاداری مردم نسبت به نظام به نمایش درخواهد آمد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی تبعیت از ولایت و سازش‌ناپذیری مقابل استکبار را ویژگی رئیس‌جمهور اصلح عنوان کرده و افزود: مشارکت سیاسی و حضور آگاهانه و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی به عنوان نماد وحدت و همبستگی ملی عاملی برای خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان به شمار می‌رود.

نماینده خبرگان رهبری انتخابات را عامل اقتدار نظام و حضور حداکثری ملت را دلیل بر امنیت حاکم در کشور دانست و تصریح کرد: دشمنان ماه‌هاست که در رسانه‌های خود تلاش دارند تا مردم حضوری کم رنگ در انتخابات داشته باشند، هدف اصلی دشمنان بی‌پشتوانه کردن نظام اسلامی است، به عبارت دیگر مردم و حضور در صحنه ملت سرمایه اصلی نظام محسوب می‌شود.

وی برگزاری انتخابات را مهم‌ترین اصل تحقق حاکمیت نظام مردم‌سالاری دینی عنوان کرد و افزود: دشمنان با تاکتیک‌های رسانه‌ای و تبلیغات نرم و روانی ابتدا تلاش کردند تا اصل انتخابات را زیر سؤال ببرند و سپس مشروعیت نهادهای انقلابی را خدشه‌دار کنند، اما با شکست در این عرصه‌ها امروز وارد پروژه جدیدی شده‌اند که هدفش حضور حداقلی مردم پای صندوق‌های رأی است.

آیت‌الله مجتهدشبستری ولایت‌مداری، قانون‌مداری، عدم وابستگی به کانون قدرت و ثروت، توجه به مصالح ملی و پایبندی به اصول اسلام، قرآن و قانون اساسی و گفتمان امام و رهبری را از جمله مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب اصلح برشمرد و افزود: ولایت‌پذیری و استکبارستیزی جزو ویژگی‌های مهم رئیس جمهور اصلح است.

امام جمعه تبریز با اشاره به شاخص‌های ولایی در انتخاب رئیس جمهور اصلح و شایسته گفت: تقوا، امانت‌داری، مدیر و مدبر بودن، کارآمدی، شجاعت و سازش‌ناپذیری مقابل استکبار از جمله دیگر ویژگی‌های رئیس‌جمهور اصلح است که مدیران جهادکشاورزی و روحانیون  این سازمان نقش مهمی در تبیین شاخص‌های ولایی در انتخاب مردم بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: مدیران بخش کشاورزی و روحانیون و علمای این مجموعه به دلیل جایگاه مردمی که در روستاها دارند، می‌توانند در انتخاب شایسته مردم در روزهای باقیمانده تا 24 خرداد نقش مهمی ایفا کنند، ابتدا باید ضرورت حضور در انتخابات، سپس اهمیت انتخاب اصلح برای عموم اقشار جامعه به خصوص روستائیان بیان شود تا همگان شاهد حماسه سیاسی با شکوه و ذلت دشمنان نظام اسلامی باشیم.

انتهای پیام/60002/ع40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول