اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد حمایت ائتلاف تشکل‌های مردمی جلیلی معرفی شد

شهرام محمدی فعال رسانه‌ای و رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان اردبیل، مسئول ستاد حمایت ائتلاف تشکل‌های مردمی از جلیلی در استان اردبیل انتخاب و معرفی شد.

مسئول ستاد حمایت ائتلاف تشکل‌های مردمی جلیلی معرفی شد

شهرام محمدی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: ستادهای متعدد حمایت از جلیلی در استان اردبیل با هماهنگی ستاد مردمی مرکزی به ریاست علی حسن‌زاده نیاری فعالیت می‌کنند که امیدواریم با این انتظام شاهد خلق حماسه سیاسی در روز جمعه باشیم.

وی که رئیس بزرگ‌ترین تشکل صنفی استان اردبیل را دارا است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در مهلت باقی‌مانده از همه ظرفیت‌های لازم و قانونی برای جلب آرای مردم به نفع جلیلی بهره ببریم.

محمدی از سوی مسئول ستاد ائتلاف تشکل‌های مردمی کشور جلیلی به عنوان مسئول ستاد حمایت ائتلاف تشکل‌های مردمی از سعید جلیلی در استان اردبیل حکم گرفته است.

در این حکم خطاب به شهرام محمدی آمده است: با تشکر از احساس تکلیف شما در مسیر خلق حماسه سیاسی 92 بدین وسیله به عنوان مسئول ستاد حمایت ائتلاف تشکل‌های مردمی از دکتر سعید جلیلی در استان اردبیل تعیین می‌شوید.

شایسته است خلوص نیت و توکل به حق تعالی را در انجام مسئولیت محوله مورد توجه قرار داده و گزارش فعالیت‌ها را به ستاد ارائه کنید.

انتهای پیام/62008/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول