اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان شمالی:

مردم از آزمون انتخابات 24 خرداد سربلند بیرون آمدند

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: مردم از آزمون انتخابات 24 خرداد سربلند بیرون آمدند.

مردم از آزمون انتخابات 24 خرداد سربلند بیرون آمدند

سیف‌الله مطلبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه مردم در انتخابات حماسه بزرگی را رقم زدند،‌ اظهار کرد: این حضور با توجه به مشکلاتی که در مقطع کنونی با آن مواجه هستیم چشمگیر و قابل توجه است.

وی افزود: مردم با حضور خود بار دیگر با آرمان‌های نظام اسلامی تجدید میثاق کرده و نشان دادند که همچنان متحد در خدمت نظام اسلامی هستند.

مطلبی با تاکید بر اینکه این حضور در واقع پیامی برای دشمنان ملت داشت، اظهار کرد: حضور مردم در این عرصه پیام‌های زیادی برای دشمنان داشته که ثابت قدم بودن در آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی از سوی مردم در هر شرایطی مهم‌ترین پیام آن است.

وی از حضور حماسی مردم قدردانی کرد و گفت: حماسه‌ای که مردم در انتخابات روز گذشته آفریدند، برای سال‌های متمادی نظام اسلامی را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی همچنین با اشاره به اینکه رئیس جمهور منتخب در واقع رئیس جمهور تمام مردم ایران است،‌ افزود: باید همه این منتخب مردم را حمایت کنند تا توسعه و پیشرفت روزافزون کشور رقم بخورد.

به گزارش فارس، 75 درصد از واجدان شرایط شرکت در انتخابات در خراسان شمالی با حضور در هزار و 64 شعبه در این رویداد مهم حضور یافتند.

انتهای پیام/63002/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول