اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی شوش خبر داد

30 بیمار دیالیزی تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران کلیوی شوش

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی شوش گفت: 30 بیمار دیالیزی این شهرستان تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران کلیوی قرار دارند.

30 بیمار دیالیزی تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران کلیوی شوش

عزیز عنبرسر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: 30 بیمار دیالیزی این شهرستان تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران کلیوی قرار دارند.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی شوش خاطرنشان کرد: تعداد بیماران دیالیزی این شهرستان 70 نفر است که از این تعداد بیمار دیالیزی 30 نفر آن‌ها تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران کلیوی این شهرستان هستند و هفت نفر دیگر قرار است با کمک خیرین این شهرستان پس از بررسی‌های لازم تحت پوشش قرار بگیرند.

مدیر انجمن حمایت بیماران کلیوی شوش در مورد بیمارانی که پیوند کلیه انجام داده‌اند گفت: از تعداد مجموع افراد دیالیزی این شهرستان تاکنون 41 پیوند کلیه انجام شده است.

وی عنوان کرد: ماهانه 2 میلیون و 400 هزار تومان به بیماران دیالیزی تحت پوشش این شهرستان کمک می‌شود که این مبلغ در هر سه ماه 7 میلیون 200 هزار تومان است.

مدیر انجمن حمایت بیماران کلیوی شوش تصریح کرد: از این 70 بیمار دیالیزی 17 نفر خانم و بقیه آقا هستند که بیشترین افراد دیالیزی این شهرستان بین رده‌های سنی 15 تا 42 سال سن قرار دارند.

عنبرسر در بیان محدود بودن تخت‌های دیالیزی شهرستان افزود: در حال حاضر تعداد تخت‌های موجود برای بیماران دیالیزی این شهرستان 14 عدد است که در حال حاضر دو تخت نیز خراب است.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی شوش ادامه داد: در حال حاضر نیاز به هفت تخت دیگر برای بیماران دیالیزی این شهرستان وجود دارد.

وی در بیان اینکه از دیگر مشکلاتی که بیماران دیالیزی شوش که با آن روبه‌رو هستند کمبود دستگاه دیالیز است گفت: در حال حاضر 14 دستگاه دیالیز برای استفاده بیماران این شهرستان وجود دارد که به پنج دستگاه دیگر نیاز است.

عنبرسر در پایان افزود: از خیرین نیکوکار شهرستان شوش خواستاریم برای یاری به بیماران دیالیزی و رفع مشکلات آن‌ها که نیاز به سرمایه است کمک‌های خیر خواهانه خود را دریغ نکنند تا بتوان با حمایت این خیرین شرایط بهتری برای سلامت بیماران دیالیزی فراهم کنیم.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول