اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اصناف کشور:

مشاوران خرید و فروش خودرو کد رهگیری می‌گیرند

نایب رئیس شورای اصناف کشور از آغاز کد رهگیری در املاک کشور خبر داد و گفت: تمام مشاوران خرید و فروش خودرو کد رهگیری می‌گیرند.

مشاوران خرید و فروش خودرو کد رهگیری می‌گیرند

جلال‌الدین محمد شکریه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به همکاری اصناف در طرح ملی تنظیم بازار اظهار کرد: بخشی از تنظیم بازار به اصناف واگذار شده است.

وی به ایجاد واحد بازرسی و نظارت در مجامع امور صنفی اشاره کرد و افزود: برنامه‌های بازرسی و نظارت در بازار هدف‌گذاری شده است.

شکریه از کسب رتبه سوم بازرسی اصناف گیلان در کشور خبر داد و تصریح کرد: ایجاد نمایشگاه‌های فصلی بهاره، طرح ضیافت و پاییزه به عهده اصناف گذاشته شده است.

به گفته رئیس مجمع امور صنفی رشت، گیلان در برگزاری نمایشگاه‌ها در سه سال گذشته رتبه سوم کشوری را کسب کرده است.

وی در ادامه به آغاز کد رهگیری املاک در کشور اشاره کرد و گفت: تمام مشاوران خرید و فروش خودرو کد رهگیری می‌گیرند.

شکریه با بیان اینکه هر واحد صنفی بین 2.5 تا 3.2 نفر ایجاد اشتغال می‌کند، خاطرنشان کرد: سه میلیون واحد صنفی در کشور فعالیت می‌کنند.

نایب رئیس شورای اصناف کشور گیلان را دارای 100 هزار واحد صنفی دانست و یادآور شد: 80 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب هستند.

وی خواستار استفاده صنوف از تسهیلات با نرخ سود پایین شد و اظهار کرد: تنها پنج درصد صنوف کشور وام پنج میلیون تومانی دریافت کردند.

شکریه به ایجاد مشاغل خانگی اشاره کرد و افزود: هماهنگی شغل‌های خانگی با صنوف موجب کسب درآمد خانواده‌ها می‌شود.

رئیس مجمع امور صنفی رشت با بیان اینکه دولت برای ایجاد واحدهای صنفی هزینه‌ای نمی‌کند، یادآور شد: 33 درصد حقوق افراد بابت حق بیمه است و این امر موجب کاهش سرانه تولید در کشور می‌شود.

وی کارگر و کارفرما را نیازمند همدیگر دانست و خاطرنشان کرد: قوانین در اقتصاد مقاومتی باید تسهیل کننده تولید در کشور باشد.

شکریه با اشاره به اینکه کارآفرین و سرمایه‌گذار با پرداخت مالیات سنگین تنبیه می‌شوند، بیان کرد: اصلاح قوانین مالیاتی باید مد نظر مسئولان باشد.

نایب رئیس شورای اصناف کشور، یکی از راه‌های جذب سرمایه مردم در امر تولید را بورس عنوان کرد و یادآور شد: آموزش بورس باید از مقطع دبیرستان اجباری شود.

انتهای پیام/84001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول