اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان انقلاب و عمومی خوی:

دستگاه قضایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش می‌کند

دادستان انقلاب و عمومی خوی گفت: دستگاه قضایی کشورمان با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی تلاش می‌کند.

دستگاه قضایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، حجت‌الاسلام احمد علیزاده صبح امروز در یادواره شهدای هفت تیر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید حاجی قلیزاده، دادستان فقید خوی، که با حضور خانواده‌های شهدا، قشرهای مختلف مردم، قضات، علماء و مسئولان خوی برگزار شد، با تجلیل از مقام شامخ شهدای هفت تیر، اظهار داشت: شهدای قوه قضائیه و در راس آنها شهید بهشتی در راه حراست از ارزش‌های والای نظام، برقراری امنیت و آسایش برای مردم، جان خویش را تقدیم انقلاب و اسلام کردند.

وی با اشاره به نقش خطیر و مهم قوه قضاییه در برقراری امنیت و اقتدار در جامعه، تصریح کرد: امنیت اصل و اساس جامعه اسلامی است، امروز قوه قضاییه در راستای تحکیم مبانی آن در جامعه و حذف آسیب‌های اجتماعی مخل امنیت، به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کند.

دادستان انقلاب خوی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید حاجی‌قلیزاده دادستان فقید خوی، گفت: آن شهید بزرگوار و مردمی نه‌تنها در سنگر عدالت بلکه در سنگر خدمت بی‌منت به مردم هم پیش‌قدم بود و یادش همیشه در بین مردم جاوید و ماندگار است.

علیزاده بر لزوم تبیین اهداف و برنامه‌های قوه قضائیه به مردم، تاکید کرد و اظهار داشت: باید شهروندان را با حقوق و تکالیف‌شان آشنا کنیم تا به این ترتیب در اقامه عدالت، احقاق حقوق اقشار مختلف جامعه بیش از پیش موفق شویم.

انتهای پیام/61009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول