اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نصرالله: انتخابات ایران بهترین نمونه دموکراسی زیر سایه ولایت فقیه بود

دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد انتخابات ریاست جمهوری ایران بهترین نمونه از دموکراسی در جمهوری اسلامی را در سایه حاکمیت ولایت فقیه نشان داد.

نصرالله: انتخابات ایران بهترین نمونه دموکراسی زیر سایه ولایت فقیه بود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از السفیر، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که تمامی هجمه‌ای که متوجه شخص وی یا حزب الله لبنان است، هیچ تاثیری بر روش این حزب نخواهد گذاشت.

وی با ابراز خرسندی از روند تحولات لبنان و منطقه تاکید کرد که با وجود فضای تحریک آمیز نتایج اتفاقات موجود به نفع نیروهای مقاومت است.

درستی گزینه‌های حزب‌الله

دبیرکل حزب الله در دیداری محرمانه که به تازگی برگزار شده و جزئیاتی از آن منتشر شده است، اوضاع تحولات لبنان و سوریه و ایران را تشریح کرده و گفت که روزهای آینده درستی گزینه‌های حزب‌الله در دو سال اخیر را چه در عرصه لبنان و چه در عرصه تحولات سوریه نشان خواهد داد.

نصرالله بر روابط مستحکم حزب الله با جنبش حماس و کذب شایعات مطرح شده در زمینه مشارکت عناصر این جنبش در درگیری‌های سوریه تاکید کرده و گفت که همگرایی بین حماس و حزب‌الله لبنان ادامه دارد و همکاری و هماهنگی خوبی برای مقابله با فضای مذهبی و فتنه منطقه‌ای بین این دو وجود دارد.

بهترین نمونه دموکراسی زیر سایه ولایت فقیه

نصرالله تاکید کرد که تحولات میدانی و سیاسی به سمت بهبود است و اتفاقات جمهوری اسلامی ایران در زمینه انتخابات ریاست جمهوری نیز درستی روش ایران را نشان داد و بهترین نمونه از دموکراسی مردمی در جمهوری اسلامی را در سایه حاکمیت ولایت فقیه نشان داد. وی نتایج این انتخابات را به نفع ایران و ملت آن خواند و تاکید کرد که سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب همواره بی طرف است.

اظهارات سید حسن نصرالله در راستای آمادگی‌های این حزب برای پیگیری سیاست جدی رسانه‌ای و سیاسی در مواجه با هجمه رسانه‌ای است که بعد از حادثه عبرا با آن مواجه شده است.

پاسخ به هجمه‌های ضد حزب الله

السفیر نوشت که حزب الله لبنان همچنین در راستای مقابله با این هجمه رسانه‌ای به برخی مقامات خود اجازه داده تا موضع گیری هایی تلویزیونی را داشته باشند تا به برخی اشکالات مطرح شده علیه این حزب در مورد نقش آن در سوریه و لبنان پاسخ دهند، اولین این موضع‌گیری ها از سوی حسن فضل الله نماینده پارلمان مطرح شد که از شبکه او تی وی در روز سه شنبه پخش شد.

السفیر همچنین پیش بینی کرد که برخی مقامات حزب الله حضور تلویزیونی و مردمی برای توضیح دیدگاه‌های حزب‌الله و تاکید بر اصرار حزب بر وحدت اسلامی و ملی داشته باشند. حزب‌الله لبنان در این موضع‌گیری ها تاکید خواهد کرد که اتفاقات کنونی طایفه مشخصی را هدف قرار نداده، بلکه واکنشی به بروز گروه‌های مسلح و افراطی تکفیری در منطقه است.

حزب‌الله لبنان تاکید خواهد کرد که آماده همگرایی با تمامی جنبش‌های اسلامی است تا تحولات اسلامی و ملی و عربی منطقه را در راستای چالش‌های فراروی این جنبش‌ها بررسی کند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول