اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در بنادر کشور صورت گرفت

راه‌اندازی مرکز HSE تخصصی تجهیزات فنی در منطقه ویژه بندر امام خمینی

برای نخستین بار در بنادر کشور، مرکز HSE تخصصی تجهیزات فنی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی مرکز HSE تخصصی تجهیزات فنی در منطقه ویژه بندر امام خمینی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر استان خوزستان، بهروز آقایی گفت: به منظور ارتقای دانش و فرهنگ ایمنی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی‌، اولین مرکز HSE تخصصی با رویکرد جلوگیری از حوادث تجهیزاتی با حضور معاون فنی و نگهداری، اداره‌ها و شرکت‌های زیر مجموعه این واحد افتتاح شد و شروع به کار کرد.

وی افزود: این مرکز با هدف راه‌اندازی مرکز دائمی آموزش و برگزاری کلاس‌های آموزشی (تئوری و عملی) HSE به‌ منظور پشتیبانی مرکز HSE اداره کل بنادر و دریانوردی تجهیز و راه‌اندازی شده است.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به لزوم ایجاد زمینه فعالیت‌های رقابتی در ایمنی تجهیزات بین شرکت‌ها و مکان مستقل به ‌منظور برگزاری جشن‌ها و مناسبت‌ها و ایام خاص برای اشاعه فرهنگ HSE تصریح کرد: ایجاد دبیرخانه HSE واحد در راستای انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و طرح‌های مطالعاتی از دیگر اهدافی است که به دنبال راه‌اندازی این مرکز مستقل دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ساخت غرفه‌های دائمی به‌‌ منظور به روزآوری تولیدات جدید در تجهیزات بهداشت حرفه‌ای و وسایل PPE و تجهیزات آتش‌نشانی و ایجاد جایگاهی جهت تبادل اطلاعات فنی و HSE ضمن برگزاری کمیته‌های ایمنی و محیط زیستی و ... در مجتمع تعمیرگاهی تجهیزات خشکی از جمله مشخصه‌های این مرکز انحصاری به شمار می‌آید.

آقایی در پایان عنوان کرد: این پروژه با مشارکت بخش خصوصی راه‌اندازی شد و امید است گامی بلند در زمینه ارتقای ایمنی در اداره کل باشد.

انتهای پیام/72001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول