اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز قلم

نمایشگاه نقاشی رنگ روغن در تویسرکان گشایش یافت

نمایشگاه نقاشی رنگ روغن در شهرستان تویسرکان گشایش یافت.

نمایشگاه نقاشی رنگ روغن در تویسرکان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، به مناسبت روز قلم نمایشگاه نقاشی در سه موضوع طبیعت، گردشگری و اجتماع با حضور جمعی از مسئولان و میهمانان دومین همایش شعر به گویش محلی در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی ـ هنری فردوسی این شهرستان کار خود را آغاز کرد.

مدیرکل ارشاد اسلامی همدان در حاشیه بازدید از تابلوهای نقاشی‌ به نمایش گذاشته شده با اشاره به این‌که هنر بزرگترین و اثرگذارترین ابزار در رسیدن انسان به درجه متعالی از انسانیت است، اظهار داشت: هنر به لحاظ این‌که به صورت غیرمستقیم با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند به آسانی می‌تواند روح انسان را به تسخیر درآورد.

خسرو بیات افزود: پس برای بهره‌وری درست با برنامه‌ای هدفمند در قالب طرحی مدون از این ابزار کاربردی باید برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی با بیان این‌که هنری که با شرایط مخاطب و گروه سنی خود متناسب باشد به طور قطع آن هنر اثرگذار و ماندگار می‌شود، ادامه داد: در عصر کنونی هنر و فرهنگ ابزاری قوی برای شکست دشمنان اسلام در ترفندهای شوم آن‌ها است.

گفتنی است؛ این نمایشگاه با 40 اثر با سبک رنگ روغن به مدت یک هفته به مناسبت هفته قلم از ساعت هشت صبح تا 18 بعد از ظهر در معرض دید عموم قرار دارد.

نمایشگاه فوق از آثار دو هنرمند فعال و با تجربه شهرستان با نام علی میوند و علی دهنوی با همت واحد امور فرهنگی ارشاد اسلامی تویسرکان برپا شده است.

انتهای پیام/89010/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول