اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت حوزه‌ هنری سیستان و بلوچستان

همایش سراسری تئاتر حوزه‌ هنری در زاهدان آغاز شد

به همت حوزه‌ هنری سیستان و بلوچستان، همایش سراسری تئاتر حوزه‌ هنری در زاهدان آغاز شد.

همایش سراسری تئاتر حوزه‌ هنری در زاهدان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی حوزه‌ هنری سیستان و بلوچستان، مسئول دفتر هنرهای نمایشی حوزه ‌هنری استان در این زمینه اظهار داشت: حوزه هنری استان با همکاری مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ هنری کشور، همایش سراسری تئاتر با موضوع «ابزار درام تئاتر کاربردی»، مهارت‌ها و روش‌هایی که به هنر تئاتر کاربردی می‌دهند و تئاتر را به میان رشته تبدیل می‌کنند در شاخه‌های نقش گذاری، بازی‌های نمایشی، بداهه سازی، نمایش خلاق در محل پلاتوی حوزه‌ هنری زاهدان به مدت سه روز برگزار می‌کند.

عباسعلی کیخایی افزود: دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری سیستان و بلوچستان در سال گذشته توانست پس از تهران، مقام دوم را در کشور به خاطر جذب هنرآموز و هنرجو از آن خود کند.

وی بیان داشت: دفتر هنرهای نمایشی استان ضروری است در سال‌جاری اقدام به گسترش فعالیت‌های آموزشی خود با حضور اساتید و هنرمندان بنام از مرکز کند که این امر از روز گذشته به وقوع پیوست و همایش سراسری تئاتر در زمینه‌های مختلف آغاز شد.

مسئول دفتر هنرهای نمایشی حوزه ‌هنری سیستان و بلوچستان گفت: همایش سراسری تئاتر با حضور حسینعلی شوندی و داود کیانیان از روز گذشته آغاز و با حضور رحمت امینی مدیر مرکز هنرهای نمایشی کشور به مدت سه روز در محل پلاتوی حوزه هنری سیستان و بلوچستان صبح و عصر برگزار می‌شود.

گفتنی است، همزمان با برگزاری همایش سراسری تئاتر از دو اثر نمایش حوزه هنری استان برای شرکت در جشنواره منطقه‌ای تئاتر ماه بازبینی می‌شود.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول