اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز ماه مبارک رمضان

فروشگاه کتاب تخصصی الغدیر در گلپایگان افتتاح شد

در نخستین روز ماه مبارک رمضان فروشگاه تخصصی کتاب الغدیر با مشارکت بخش خصوصی در گلپایگان افتتاح شد.

فروشگاه کتاب تخصصی الغدیر در گلپایگان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان ظهر امروز در آیین افتتاح نخستین کتاب تخصصی الغدیر بیان کرد: فروشگاه کتاب الغدیر با نگاه تخصصی در حوزه کتاب‌های مذهبی، اعتقادی، خانواده و ادبیات راه‌اندازی شده است.

محمد حسین محمدی فشارکی با اشاره به اینکه فروشگاه تخصصی کتاب الغدیر با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و مشارکت بخش خصوصی و کمک هیئت امنای مسجد المهدی تجهیز و راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: هدف از افتتاح فروشگاه تخصصی کتاب ترویج مطالعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در بین همه اقشار جامعه است.

وی اظهار کرد: امیدواریم با تلاش مردم گلپایگان و دستگاه‌های فرهنگی فضا و سطح مطالعه مردم شهرستان را ارتقا دهیم.

در ادامه مسئول ستاد مردمی امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گلپایگان اظهار کرد: با توجه به اینکه همواره مسئولان فرهنگی جامعه مردم را تشویق به مطالعه کتاب و کتاب‌خوانی می‌کنند، اما کمتر به موضوعات کتاب و گروه سنی مطالعه کنندگان پرداخته شده بود و بنا بر این ضرورت این فروشگاه در شهرستان راه‌اندازی شد. 

حجت‌الاسلام مصطفی فرخی اضافه کرد: در این کتاب فروشی تخصصی به سطح علمی و سنی مخاطب توجه شده است و در کنار هر ردیف خلاصه‌ای از کتاب در معرض دید مخاطبان قرار گرفته  است.

وی با بیان اینکه موضوع  کتاب تاثیر زیادی بر مخاطبان دارد، تاکید کرد: در مرحله نخست این فروشگاه تخصصی 10 عنوان کتاب با موضوعات خداشناسی، تقویت اصول و اعتقادات دینی و مذهبی، فلسفه نماز، روش‌های تربیت فرزند سالم، همسرداری و حجاب برای مخاطبان فراهم شده است و در آینده نزدیک کتاب‌های جدیدی به کتاب فروشی تخصصی الغدیر افزوده خواهد شد.

در این آیین اعضای ستاد مردمی امر به معروف و نهی از منکر و جمعی از نمازگزاران مسجد المهدی و اصحاب رسانه حضور داشتند.

انتهای پیام/‌63014/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول