اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان ماه رمضان صورت می‌گیرد

فروش فوق‌العاده کالاهای اساسی در 30 مغازه گچساران

رئیس مجمع امور صنفی گچساران گفت: فروش فوق‌العاده کالاهای اساسی در 30 مغازه در این شهرستان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

فروش فوق‌العاده کالاهای اساسی در 30 مغازه گچساران

سید ناصر حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مشکلی در تأمین و عرضه کالاهای اساسی در این شهرستان به ویژه در طول ماه مبارک رمضان وجود ندارد.

وی افزود: کالاهایی همچون برنج، حبوبات، روغن، گوشت، مرغ، چای، قند، شکر که در این ماه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، به وفور در بازار وجود داشته و مغازه‌داران در این زمینه همکاری خوبی دارند.

تخفیف 10 تا 20 درصدی کالا در مغازه‌های طرح فروش فوق‌العاده ماه رمضان در گچساران

رئیس مجمع امور صنفی گچساران و نماینده اصناف کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی اصناف کشور بیان کرد: عرضه گسترده کالاهای اساسی در گچساران در افزون بر 30 مغازه و فروشگاه بزرگ و در نقاط مختلف صورت می‌گیرد و این کالاها با تخفیف 10 تا 20 درصد زیر قیمت بازار به مصرف کننده‌ها عرضه می‌شود.

حسینی یادآور شد: لحاظ کردن این تخفیف‌ها سبب شده تا میزان رضایت شهروندان در خرید از این مغازه‌ها و فروشگاه‌ها و تامین کالاهای مورد نیاز خود بیشتر شود.

وی با بیان این‌که اقلام مصرفی مردم این شهرستان برای ماه مبارک رمضان توسط عاملان فروش این کالاها خریداری، تأمین و ذخیره‌سازی شده است، ابراز داشت: مردم از نظر تأمین مایحتاج خود در این ماه مبارک نگرانی نداشته باشند.

حسینی بیان کرد: عرضه این کالاها توسط مغازه‌های طرح فروش فوق‌العاده ماه رمضان در گچساران سبب ایجاد رقابت سالم در سطح بازار شده است.

رئیس مجمع امور صنفی گچساران با اشاره به این‌که مغازه‌های مشمول طرح فروش فوق‌العاده ماه رمضان مشخص و عرضه کالاها در این مغازه ها آغاز شده است، خاطرنشان کرد: بر سر درب این مغازه‌ها پارچه نوشته و بنرهایی با مضمون «طرح فروش فوق‌العاده ماه رمضان» نصب شده تا مردم بتوانند به آسانی به این مغازه‌ها دسترسی داشته باشند.

حسینی با بیان این‌که بر نحوه فروش و عرضه این کالاها نیز نظارت ویژه‌ای می‌شود، افزود: بازرسی‌ها در طرح نظارتی ماه مبارک رمضان بر روی اقلام پرمصرف این ایام بیشتر بوده و با متخلفان در این زمینه برخورد شدید خواهد شد.

انتهای پیام/82001/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول