اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم در چهار دوره شورای اسلامی بجنورد:

جمعیت طرفداران خراسان شمالی تشکیل می‌شود

منتخب مردم در چهار دوره شورای اسلامی بجنورد از تشکیل جمعیت طرفداران خراسان شمالی در این استان با حمایت این شورا خبر داد.

جمعیت طرفداران خراسان شمالی تشکیل می‌شود

جمشید گریوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه این جمعیت اکنون در برخی از استان‌ها مثل خراسان رضوی تشکیل شده است، اظهار کرد: این جمعیت متشکل از تمامی ظرفیت‌های نیروهای بومی استان در سطح کشور و استان، مجمع نمایندگان ادواری است.

وی همچنین عضویت ائمه جمعه استان در این جمعیت را برشمرد و افزود: امروز خراسان شمالی در بخش نیروی انسانی از جایگاه شایسته و کارآمدی در سطح کشور برخوردار بوده که نیازمند بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها برای حضور در مدیریت‌های مختلف است.

 * باید یک وزیر از خراسان شمالی در کابینه حضور یابد

گریوانی همچنین بر حضور یک وزیر از نیروهای خراسان شمالی در کابینه دولت تدبیر و امید تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای بسیار مستعد منتصب به خراسان شمالی در سطح کشور وجود داشته که دارای سوابق متعدد معاونت در سطح وزارتخانه‌ها از جمله وزارت کشور بوده و یا روسای برخی از سازمان‌ها را عهده‌دار بوده‌اند، گفت: از دولت یازدهم انتظار می‌رود تا مطالبه به حق مردم خراسان شمالی برای انتصاب دست کم یک وزیر از این استان را اجابت کند.

منتخب مردم در چهار دوره شورای اسلامی بجنورد حداقل سهم این استان را با توجه به استقبال پرشور مردم از رئیس جمهور منتخب در 22 خرداد و انتظار چهار ساعته برای دیدار با ایشان و خلق حماسه 24 خرداد انتصاب یک وزیر در کابینه دانست.

وی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم این استان پیرامون ویژگی‌های مردم خراسان شمالی را برشمرد و اظهار کرد: معظم‌له از مردم این استان به عنوان مردمی دین دار، دلیر، ولایتمدار و مرزدار یاد کرده از این رو لازم است تا از ظرفیت‌های نیروی انسانی خراسان شمالی در دولت آینده به نحو شایسته استفاده شود.

انتهای پیام/63002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول