اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حیف است فجرسپاسی به سرنوشت سایر تیم‌های شیرازی دچار شود

معدنچی: جعفری به تنهایی تلاش می‌کند/ خواهش می‌کنم مسئولان حمایت کنند

بازیکن تیم فوتبال فجر شهیدسپاسی گفت: مدیرعامل باشگاه ما به تنهایی تلاش می‌کند و هیچ حمایتی از سوی مسئولان استانی صورت نمی‌گیرد.

معدنچی: جعفری به تنهایی تلاش می‌کند/ خواهش می‌کنم مسئولان حمایت کنند

مهرزاد معدنچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فجر سپاسی عنوان کرد: جعفری مدیر عامل باشگاه به خوبی و البته تنهایی تلاش می‌کند چرا که هیچ حمایتی از سوی مسئولان شیرازی صورت نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر فجر سپاسی تنها تیم شیرازی است که پیام مخابرات و برق که به آن وضعیت دچار شدند و حیف است فجر سپاسی هم به عنوان تنهاترین تیم حاضر در لیگ با چنین وضعی روبرو شود و هیچ حمایتی از سوی مسئولان استانی صورت نگیرد.

بازیکن فجر سپاسی یاد آور شد:در سال های گذشته شرایط بهتر بود اما نمی‌دانم حالا چرا اینگونه شده که هیچ حمایتی انجام نمی‌شود. مسئولان استانی یا فوتبالی نیستند و یا ورزش را دوست ندارند اما باید با برگزاری جلساتی حمایت‌های لازم از تیم صورت گیرد. توقع در این است و خواهش داریم که مسئولان از تیم بازیکن سازی چون فجر سپاسی حمایت بیشتری کنند تا سرنوشت سایر تیم‌ها گریبان‌گیر این تیم نشود.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول