اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

میرتاج‌الدینی در جمع خبرنگاران:

آمارهای دولت را قبول نکنند، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود

معاون رئیس‌جمهور در اجرای قانون اساسی با بیان اینکه «باید همیشه مبنا را در کشور و در همه دولت‌ها بر صحت آمار رسمی بگذاریم»، گفت: اگر تشکیک کنیم، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

آمارهای دولت را قبول نکنند، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت با همان جدیتی که از قبل داشته، تا آخر کارهای خود را ادامه می‌دهد، موضوعات گوناگونی در وزارتخانه‌ها مطرح است و این موضوعات، مشکلات و موانع در جلسات دولت مطرح می‌شود و امروز نیز برخی از این موارد در جلسه هیات دولت مطرح شد.

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه «باید همیشه مبنا را در کشور و در همه دولت‌ها بر صحت آمار رسمی بگذاریم»، ادامه داد: اگر تشکیک کنیم، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

معاون رئیس‌جمهور در اجرای قانون اساسی یادآور شد: قرار شده است که وزارت کار‌، تعاون و رفاه اجتماعی به طور مستند بیان کند در دولت‌های نهم و دهم میزان اشتغال چه میزان بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این آمار 14 هزار شغل به طور میانگین که برخی‌ گفته‌اند، حتی از برخی استان‌های کوچک ما هم کمتر است، ما استان‌هایی داریم که سالانه 100 هزار شغل ایجاد کرده‌اند و من نمی‌دانم چرا برخی چنین آماری را مطرح کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول