اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون:

پرداخت مالیات توطئه‌های اقتصادی را ابتر می‌کند

خطیب نماز جمعه کازرون گفت: مالیات یک سنت اسلامی و تجربه موفق بشری بوده که با پرداخت آن بسیاری از توطئه‌های اقتصادی دشمن ابتر می‌ماند.

پرداخت مالیات توطئه‌های اقتصادی را ابتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر ضمن گرامیداشت سالروز رحلت ام‌المؤمنین همسر با وفای پیامبر اسلام(ص) حضرت خدیجه کبری (س) در سخنانی اظهار داشت: این بانوی بزرگوار اسلام حق بزرگی بر گردن امت اسلامی دارد و به معنای واقعی شخصیت ایشان هنوز شناخته نشده است.

وی افزود: حضرت خدیجه کبری (س) نمونه بارز تقوا، صبر، استقامت و انفاق در راه خدا بود؛ به طوری که تمام ثروت خود را به پای اسلام ریخت.

امام جمعه کازرون در ادامه به مزایای مالیات در اداره امور کشور اشاره کرد و گفت: دولت باید کشور را از راه مالیات اداره کند تا از اتکا به درآمد نفتی بیرون بیاید.

خرسند تصریح کرد: در کشور ما فقط 40 درصد درآمد بستگی به مالیات بوده که آن هم از اقشار کم‌درآمد گرفته می‌شود.

وی از دولت و مجلس خواست عدالت و انصاف را در دریافت مالیات رعایت کنند و اقشار کم‌درآمد را با کسانی که درآمدهای میلیاردی دارند و سودهای کلان به جیب می‌زنند، قیاس نکنند.

این مسئول به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دولت دهم اشاره کرد و اذعان داشت: سیاست کلان نظام در زمان امام (ره) و نیز مقام معظم رهبری بر این بوده که دولتی که برخاسته از رأی مردم باشد، باید مورد حمایت قرار گیرد.

خرسند ابراز داشت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود خستگی‌ناپذیری، چشم‌پوشی از راحت‌طلبی، دنبال امتیاز نبودن، پرتحرکی و خدمت‌رسانی به مناطق محروم به ویژه روستاها را از برخی امتیازات برجسته و مثبت دولت نهم و دهم برشمردند.

امام جمعه کازرون در بخش دیگر سخنان خود به آزادراه شیراز – بوشهر و حساسیت‌هایی که از سوی مردم کازرون ایجاد شده بود اشاره کرد و افزود: این آزادراه تازه در دست بررسی و مطالعه در مسیرهای متعددی قرار دارد و به قطعیت کامل نرسیده است.

وی از رسانه‌های محلی این شهر خواست مراقب نوشته و گفته‌های خودشان باشند و طوری بیان نکنند که گویا کار تمام شده و با این آزادراه شهر کازرون در بن‌بست قرار گرفته و مسئولان هیچ کاری نمی‌کنند.

خطیب نماز جمعه کازرون در پایان با بیان اینکه مشکل کازرون فقط جاده نیست، یادآور شد: مدار بسته فکر در این شهر باید باز شود و جذب سرمایه‌گذار، توریست و توسعه گردشگری و تبدیل شدن به قطب کشاورزی و جذب سرمایه‌گذار در آن در اولویت باشد.

انتهای پیام/2448/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول