اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم قدرشناس و رزمندگان دفاع مقدس انجام شد

وداع غم‌بار خوزستانی‌ها با مادر سردار شهید مهدی نریمی

خوزستانی‌ها، پیکر مادر سردار شهید مهدی نریمی مسئول مخابرات قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق(ع) و خواهر شهیدان محمود و محمد نریمیسا را تشییع کردند.

وداع غم‌بار خوزستانی‌ها با مادر سردار شهید مهدی نریمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مراسم تشییع پیکر پاک مرحومه خانم جان نریمیسا مادر گرامی سردار شهید مهدی نریمی، مسئول مخابرات قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق(ع) و خواهر شهید محمود نریمیسا و شهید محمد نریمیسا صبح امروز در اهواز برگزار شد.

در این آیین که جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند پیکر مادر شهید مهدی نریمی تشییع و در کنار مزار زنده یاد حسینعلی نریمی پدر بزرگوار شهید در قطعه والدین شهدای گلزار شهدای اهواز آرام گرفت.

در این آیین سردار احمد دانش پژوه فرمانده قرارگاه کربلا، علی صفات مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان، سید جلال حسینی معاونت نیروی انسانی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، غلامرضا سبزعلی عضو منتخب شورای شهر اهواز و جمعی از رزمندگان قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق(ع) حضور داشتند.

همچنین در آیین تشییع این مادر و خواهر شهید جمعی از اعضای خانواده سردار سرلشکر شهید حاج علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) و سردار سرلشکر شهید اسماعیل دقایقی فرمانده لشکر 9 بدر حضور داشتند.

این مراسم امروز در بهشت آباد اهواز انجام شد و مردم قدر‌شناس خوزستان برای آخرین بار با مادر شهید نریمی و خواهر شهیدان نریمیسا وداع خواهند کردند.

مادر سردار شهید مهدی نریمی، مسئول مخابرات قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) همزمان با سالروز رحلت جانسوز حضرت خدیجه کبری (س) پس از 25 سال به فرزند و برادران شهیدش محمد و محمود پیوست.

مرحومه نریمیسا پس از سال‌ها بی‌خبری از فرزند عزیزش، سرانجام در تاریخ یکم مهرماه سال 1389 پیکر پسر برومندش را در آغوش کشید و به وصال او نائل شد.

مادر شهید نریمی سرانجام با گذشت 25 سال از شهادت فرزند شهیدش بیش از این دوری‌اش را تاب نیاورد و در بهشت میهمان او شد.

این مادر شهید، در سن 65 سالگی دعوت حق را لبیک گفت در حالی که دو برادر عزیزش نیز به نام‌های شهید محمود نریمیسا و شهید محمد نریمیسا در دوران دفاع مقدس به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار شهید مهدی نریمی، مسئول مخابرات قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) در 27 آذر ماه سال 1342مصادف با نیمه شعبان در شهرستان امیدیه، در خانواده‌ای متدین و مذهبی دیده به جهان گشود.

این سردار رشید اسلام در تاریخ 4 تیرماه سال 1367 به همراه سردار سرلشکر شهید حاج علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق (ع)، سردار شهید حسن بهمنی فرمانده مخابرات قرارگاه تاکتیکی خاتم 4 و مسئول ارتباطات رادیویی مخابرات سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) و شهید محمود نویدی در جزیره مجنون به شهادت می‌رسند.

پیکر این دلاور مرد خوزستانی در تابستان سال 89 شناسایی و در یکم مهر ماه‌‌‌‌ همان با حضور اقشار مختلف مردم خوزستان در اهواز تشییع شد.

شهید نریمی پس از تشییع، در گلزار شهدای اهواز و در کنار سردار سرلشکر شهید حاج علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق(ع) آرام گرفت.

شهید محمد نریمیسا در در سال 1340 در امیدیه پا به عرصه دنیا نهاد و در تاریخ چهارم اسفندماه سال 1362 در حالی که لباس پاسداری به تن داشت به شهادت رسید.

شهید محمود نریمیسا در سال 1344 متولد شد و به عنوان بسیجی لباس رزم به تن کرد و به صف رزمندگان اسلام پیوست.

سرانجام این دانش‌آموز شجاع، در تاریخ 21 تیرماه سال 1363 بر اثر اصابت ترکش خمپاره به کمرش در جزیره مجنون شربت شهادت نوشید و عندربهم یرزقون شد.

انتهای پیام/72010/ر40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول