اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات قوچان مطرح کرد

ناظران شورای نگهبان سرمایه‌های عظیم صیانت از آرای مردم

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات قوچان گفت: ناظران شورای نگهبان سرمایه‌های عظیم این نهاد بوده که کار نظارت و امانت‌داری آرای مردم و حفظ و صیانت از جمهوریت ایران اسلامی را بر عهده دارند.

ناظران شورای نگهبان سرمایه‌های عظیم صیانت از آرای مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علی محمدی صبح امروز در دیدار اعضای هیئت نظارت بر انتخابات قوچان با امام جمعه شهرستان به مناسبت سالگرد تاسیس شورای نگهبان، اظهار داشت: بار مسئولیت انتخابات تا زمان تایید برعهده ناظران، سرناظران و اعضای ستادی هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان است که همکاری معنوی و اعتقادی دارند.

وی با اشاره به اصل 91 و 99 قانون اساسی گفت: به منظور پاسداری از احکام اسلامی و قانون اساسی شورای نگهبان تشکیل که نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قسمتی از وظایف این نهاد است.

محمدی با اشاره به شیوه نظارت جامع انجام شده توسط ناظران، یادآور شد: ناظران شورای نگهبان در تمام مراحل انتخابات با هدف حفظ و صیانت از آراء مردم، نظام و جمهوری اسلامی که به دست آنان سپرده شده انجام وظیفه می‌کنند.

وی افزود: سیستم طراحی شده در شورای نگهبان کار نظارت بر انتخابات در سطح شهرستان‌ها را بر عهده دفاتر نظارت شهرستانی قرار داده که این دفاتر نیز با جذب نیروهای ولائی و بسیجی بدون وابستگی به هیچ جناحی کار امانت‌داری و صیانت از آرای مردم را انجام می‌دهند.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات قوچان تصریح‌ کرد: در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری 600 ناظر در 209 شعبه اخذ رأی کار نظارت و حفاظت از آراء را بر عهده داشتند.

وی کار دفاتر شهرستانی را منوط به ایام انتخابات ندانسته و تاکید کرد: این دفاتر با برگزاری همایش‌های فصلی، کارگاه‌های تخصصی، توزیع مجلات ویژه ناظر امین و... ارتباط مستمری با اعضا در طول سال برای حفظ آمادگی بیشتر برقرار کرده است.

محمدی افزود: ناظران شورای نگهبان سرمایه‌های عظیم این نهاد بوده که کار نظارت و امانت‌داری آراء مردم و حفظ و صیانت از جمهوریت ایران اسلامی را بر عهده دارند.

انتهای پیام/70004/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول