اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

طرفداران مرسی بر ادامه تظاهرات به رغم تهدید دولت تاکید کردند

طرفداران مرسی بر ادامه تظاهرات به رغم دستور دولت برای سرکوب آن تاکید کردند.

طرفداران مرسی بر ادامه تظاهرات به رغم تهدید دولت تاکید کردند

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، طرفداران محمد مرسی، رئیس جمهور برکنار شده مصر که خواهان بازگشت وی به قدرت هستند به رغم دستور امروز چهارشنبه دولت موقت مصر به نیروهای پلیس برای سرکوب تظاهرات کنندگان وعده دادند به اعتراضات خود ادامه دهند.

جهاد الحداد سخنگوی اخوان المسلمین در پاسخ به سوال خبرگزاری فرانسه درباره اینکه آیا آنها با نادیده گرفتن دستور دولت به وزیر کشور برای سرکوب تظاهرات، به اعتراضات خود ادامه می‌دهند، گفت: بله هیچ چیز تغییر نخواهد کرد.

این در حالی است که ریاست جمهوری موقت مصر امروز چهارشنبه تایید کرد که هیئت داوری اتحادیه آفریقا با محمد مرسی، رئیس جمهور برکنار شده این کشور که از سوم ژوئیه در مکانی مخفی نگهداری می‌شود، دیدار کرد.

آلفا عمر کوناره، رئیس جمهور سابق مالی و رئیس هیئت داوری اتحادیه آفریقا که به قاهره سفر کرده است نیز این خبر را تایید کرد.

مرسی دیروز سه شنبه برای نخستین بار پس از برکناری به مدت دو ساعت با کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به طور رسمی دیدار کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول