اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سوادکوه خبر داد

دستگیری عوامل درگیری مسابقات فوتسال در سوادکوه

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از شناسائی و دستگیری عوامل درگیری طرفداران دو تیم فوتسال در مسابقات جام رمضان این شهرستان خبر داد.

دستگیری عوامل درگیری مسابقات فوتسال در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، ناصرعلی صفرپور اظهار داشت: در پی وقوع درگیری بین طرفداران دو تیم فوتسال از سری مسابقات جام رمضان که در شهر زیرآب به وقوع پیوست موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

 وی تصریح کرد: با توجه به حضور عوامل انتظامی قبل از شروع بازی‌ها در سالن و حضور به موقع نیروهای کمکی این حادثه کنترل و تعدادی از عوامل درگیر از طرفداران دو تیم شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با اشاره به مصدومیت پنج تماشاگر در این حادثه و اعزام آنان به مراکز درمانی عنوان کرد: تمامی عوامل درگیر که اغلب تماشاگرنما بودند با اقدام به موقع پلیس شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با اشاره به برخی شایعات درباره عدم حضور عوامل انتظامی در این دوره از مسابقات عنوان کرد: با توجه به برگزاری نشست‌های تعاملی با مسئولان برگزارکننده این مسابقات قبل از برگزاری مسابقه، عوامل انتظامی از آغاز برگزاری مسابقات در تمامی بازی‌ها حضور فعال داشته و با برقراری نظم و امنیت با هرگونه اخلال در نظم عمومی برابر قانون برخورد می‌کنند.

 *کلاهبرداران 120 میلیون تومانی در رامسر دستگیر شدند

در دیگر خبر این پایگاه خبری آمده است: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان رامسر دو متهم به کلاهبرداری را با 14 فقره کلاهبرداری شناسایی و دستگیر کردند.

در پی کسب خبری مبنی برفعالیت افرادی با جعل عنوان و کلاهبرداری با ارائه چک‌های بلامحل و سرقتی از کسبه و بازاریان در شهرستان رامسر موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 ماموران با انجام تحقیقات از مال‌باختگان و دریافت مشخصات کلاهبرداران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی دو متهم به کلاهبرداری به نام‌های «ع ـ ر» و «ف ـ م» را شناسایی کردند.

ماموران در ادامه تحقیقات با تعقیب و مراقبت از این افراد پس از هماهنگی با مرجع قضائی در اقدامی غافلگیرانه این افراد را در مخفیگاه‌شان شناسائی و دستگیر کردند.

متهمان در تحقیقات و بازجوئی‌های فنی پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی به 14 فقره کلاهبرداری دیگر جمعاً به ارزش 120 میلیون تومان اعتراف و اظهار داشتند که با جعل عنوان و استفاده از چک‌های بلامحل اقدام به خرید کالاهایی از جمله چندین دستگاه لپ تاپ و کامپیوتر خانگی با تجهیزات مربوطه و لوازم ساختمانی و چندین دستگاه کولر اسپیلیت و غیره کرده و به این طریق از مال‌باختگان کلاهبرداری می‌کردیم.

 متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول