اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پاسخ به میزان توفیق در کارهای فرهنگی صورت گرفت

دستانی که به علامت تسلیم بالا رفتند/ اعتراف شجاعانه یک مدیر

رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد با اذعان به کم‌کاری‌های خود و همه مدیران فرهنگی گفت: در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران در مورد توفیق مسئولان در امورات فرهنگی، دستانم را به نشانه تسلیم بالا می‌برم و حرفی ندارم.

دستانی که به علامت تسلیم بالا رفتند/ اعتراف شجاعانه یک مدیر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، داوود موسویان شامگاه سه‌شنبه به مناسبت 16 مرداد روز جهاد دانشگاهی در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و با اعلام یک خبر خوش در مورد افتتاح مرکز درمانی طب سنتی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اگر در این سازمان همه کارها را رها کنم و تنها یکی از کارهایم یعنی راه‌اندازی مرکز درمانی طب سنتی را به سرانجام برسانم برای ارائه یک کارنامه شفاف کفایت می‌کند.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد افزود: بهترین کاری که در مدت مسئولیتم در این سازمان انجام دادم و از آن رضایت قلبی دارم، همین راه‌اندازی و کار کردن در زمینه طب سنتی است که شک ندارم مورد توجه مردم قرار خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از این نشست خبری در پاسخ به سؤالی در مورد میزان توفیق جهاد دانشگاهی در مسائل فرهنگی گفت:‌ خودم را یک چهره فرهنگی می‌دانم ولی در پاسخ به این سؤال، دستانم را به علامت تسلیم بالا می‌‌برم.

* اعتراف شجاعانه به کم‌کاری‌ها در حوزه فرهنگ/قصد توجیه ندارم

رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: نه تنها من بلکه همه مدیران حوزه فرهنگ و حتی متولیان اصلی فرهنگی آنگونه که باید در این زمینه کاری نکردند به طوری که می‌توان به جرأت گفت در کارهای فرهنگی کم‌کاری‌های زیادی در سطح کشور شده که استان ما نیز اینگونه بوده است.

وی با بیان اینکه قصد توجیه‌کردن ندارم، ادامه داد:‌ این حرف‌ها را فردی می‌زند که اگر چه فیزیک درس خوانده است ولی خود را یک چهره فرهنگی و آگاه به مسائل فرهنگی می‌داند.

موسویان گفت: ‌اگر بخواهیم در پاسخ به این سؤال توجیه داشته باشم، می‌توان به فعالیت فرهنگی خبرگزاری ایسنا و ایکنا با تولید بیش از پنج‌هزار خبر اشاره کرد ولی در ته دلم هم می‌دانم که این پاسخ واقعی من نیست.

این مسئول در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در حوزه فرهنگ آنچه باید می‌کردیم را نکردیم و همه ما کم‌کاری کردیم.

وی با ذکر یک مثال عنوان کرد: در حوزه انیمیشن می‌خواهیم کارهای خود را با مجموعه‌های بزرگی چون "شرک و عصر یخبندان" مقایسه کنیم که اگر این مقایسه را انجام دهیم به ضعف‌های عمیق خود در این حوزه پی می‌بریم.

موسویان در بخش پایانی صحبت‌هایش در پاسخ به سؤالی در مورد ماندن یا نماندنش در کسوت رئیس جهاد دانشگاهی گفت:‌ معمولا" این سازمان با تغییرات دولت‌ها، دستخوش تغییر نمی‌شود زیرا عموما" جهاد دانشگاهی مجموعه‌ای غیر دولتی است که هیچ‌گاه وارد بازی‌ها و جریانات سیاسی نشده است.

انتهای پیام/82005/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول