اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رحمتی پنالتی مرا خوب نگرفت، خودم بد زدم

معدنچی: شاید توپ به خط دروازه هم نمی‌رسید!/ دیشب نخوابیدم

هافبک تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: شاید اگر دروازه‌بان استقلال هم توپم را نمی‌گرفت توپ به خط دروازه نمی‌رسید.

معدنچی: شاید توپ به خط دروازه هم نمی‌رسید!/ دیشب نخوابیدم

مهرزاد معدنچی در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست چهار بر 2 فجرسپاسی مقابل استقلال اظهار داشت: فکر می‌کنم دیروز بازی قابل قبولی ارائه دادیم ما مقابل تیمی بازی می‌کردیم که قهرمان لیگ شده بود. متأسفانه فجرسپاسی با قرعه بدی در ابتدای فصل روبرو شده و شاید از روی بدشانسی بوده که این اتفاق بوده است.

وی ادامه داد: در هفته‌های اول با تیم‌هایی که رده اول تا پنجم قرار داشتند بازی می‌کنیم که تیم‌هایشان به خوبی بسته شده است و قصد دارند در اسیا شرکت کنند ما در بازی مقابل فولاد و روز گذشته مقابل استقلال هم بازی خوبی انجام دادیم اما نتوانستیم نتیجه بگیریم.

بازیکن  فجرسپاسی یادآور شد: ما دو بار از استقلال عقب افتادیم و توانستیم بازی را به تساوی بکشیم این نشان دهنده این است که می‌توانیم به بازی برگردیم. استقلال بازیکنان باتجربه و پرمهره‌ای دارد. شاید اگر پنالتی من به گل تبدیل شد شرایط فرق می‌کرد و می‌توانستیم در دقایق پایانی گل تساوی را به ثمر برسانیم.

معدنچی در خصوص اینکه چرا پنالتی‌اش را آرام زد تأکید کرد: اصلا توپ به پای من نگرفت با پاشنه به توپ ضربه زدم قبل پنالتی مهدی رحمتی به من گفت که تو پنالتی نزن شاید به او الهام شده بود که او می‌گیرد البته پنالتی را من خیلی بد زدم و رحمتی خوب نگرفت. شاید اصلا اگر رحمتی توپ را نمی‌گرفت توپ به خط دروازه هم نمی‌رسید خودم از این موضوع بسیار ناراحت بودم و به هیچ عنوان خوابم نبرد. شاید با به ثمر رسیدن پنالتی می‌توانستیم در دقایق پایانی گل مساوی را بزنیم.

بازیکن فجرسپاسی در خصوص اینکه این تیم از سه بازی گذشته بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد گفت: من به این تیم خوش‌بین هستم و به هواداران هم این نوید را می‌دهم که در آینده نتایج خوبی خواهیم گرفت در ابتدای فصل با تیم‌های سختی بازی داریم اما این قول را می‌دهم که بتوانیم نتایج بهتری بگیریم مطمئنا تیم باتجربه‌ای داریم در سال‌های گذشته هم چنین اتفاق‌هایی هم رخ می‌داد و چندین بازی تیم نتیجه نمی‌گرفت اما پس از آن کادر فنی آن را جمع‌و جور می‌کرد.

وی درباره حضورش در دقیقه 78 عنوان کرد: این موضوع به قبل از دیدار با فولاد برمی‌گردد پیش از این دیدار من از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شدم که اصلا نتوانتسم مقابل فولاد به میدان بروم. در دیدار مقابل استقلال هم پیروانی نظرش این بود که آمادگی ندارم که بخواهم از اول به میدان بروم.

بازیکن فجرسپاسی در مورد اینکه آیا مصدومیتش باعث شد که ضربه پنالتی را آرام بزند گفت: این موضوع هیچ ربطی به مصدومیتم نداشت من کمی تمرکز خود را از دست دادم و نتوانستم به خوبی ضربه را بزنم. به هر حال رحمتی هم گلر اول ایران به حساب می‌آید البته باز هم می‌گویم من خوب نزدم وگرنه رحمتی خوب نگرفت.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول