اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علی فیروزی:

ارسال پیامک تهدیدآمیز به سرمربی صنعت نفت آبادان کار من نیست

سرمربی سابق نفت آبادان گفت: پس از دو مصاحبه اخیر و اعلام حمایت از قاسمپور، من را بانی این پیامک‌ها قلمداد کردند، هر مربی بومی دیگری هم که باشد این مشکلات را در آبادان خواهد داشت، چرا که منافع برخی به خطر می‌افتد.

ارسال پیامک تهدیدآمیز به سرمربی صنعت نفت آبادان کار من نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، علی فیروزی با حضور در دفتر این خبرگزاری در آبادان، ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار و فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: مجموعه مدیریت، کادر فنی، و بازیکنان تلاش بسیاری برای حضور قدرتمند در لیگ دسته اول کرده‌اند که امیدوارم با نتیجه‌گیری همراه باشد.

وی ادامه داد: صنعت نفت خانه من است و هیچ‌گاه در خصوص این تیم بد صحبت نکرده‌ام، مشکلاتی از فصل گذشته وجود داشت و اختلاف نظری ایجاد شده بود که رفع شد، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت با زحمات خود خواهان نتیجه‌گیری تیمش است و ما نیز باید وی را در این امر یاری کنیم.

پیشکسوت فوتبال آبادان تصریح کرد: با تمام وجود حاضرم به تیم نفت کمک کنم، چرا که من مثل همه مردم آبادان و مجموعه صنعت نفت خواهان موفقیت این تیم هستم.

فیروزی در خصوص گفت‌وگوی منتشر شده منتسب به وی در یکی از روزنامه‌های کشور عنوان کرد: حرف‌هایی که در آن گفت‌وگو زده‌ام را 180 درجه تغییر داده‌اند، از من خواسته شد که بر علیه مدیریت، کادر فنی، بازیکنان جذب شده و عملکرد آنان صحبت کنم ولی من عملکرد باشگاه را مثبت خواندم و حمایت خود را از این مجموعه اعلام کردم.

بازیکن دهه‌های 50 و 60 تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص بازیکنان جذب شده در تیم صنعت نفت گفت: مطمئناً یک مربی ابزار کار موفقیت خود را در نظر می‌گیرد و به‌طور حتم قاسمپور با علم به اینکه با این بازیکنان نتیجه لازم را می‌گیرد آنان را جذب کرده، در کل مجموعه بسته شده توسط کادر فنی را یک مجموعه منسجم، جوان و با تجربه می‌دانم.

وی افزود: به نظر می‌رسد این روزنامه موفق نشده نفرات خود را در چارت فنی باشگاه جای دهد و در این بین به دنبال طعمه‌ای بوده تا غیر مستقیم نظرات خود را در خصوص عملکرد باشگاه به این مجموعه تحمیل کند.

سرمربی سابق نفت آبادان ابراز داشت: در هر صورت صنعت نفت امروز به حمایت نیاز دارد و نباید به دنبال بهانه بود تا این تیم را وارد حاشیه کنیم، این تیم خانه مردم آبادان است و اطمینان داشته باشید که اگر به لیگ دسته 3 سقوط کند هواداران این تیم را تنها نخواهند گذاشت.

فیروزی در خصوص ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به سرمربی تیم صنعت نفت عنوان کرد: جالب است که پس از دو گفت‌وگوی من و اعلام حمایت از ابراهیم قاسمپور، من را بانی این پیامک‌ها قلمداد کردند، من نیز در زمانی که سرمربی تیم بوده‌ام، این پیامک‌ها را دریافت می‌کردم و هر مربی بومی دیگری هم که باشد این مشکلات را در آبادان خواهد داشت، چرا که منافع برخی به خطر می‌افتد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از قاسمپور می‌خواهم بدون توجه به این مسائل کار خود را انجام دهد و با نتیجه‌گیری در این تیم به تمام حرف‌ها و حدیث‌ها پایان دهد و اجازه ندهد حاشیه به درون تیم راه پیدا کند.

انتهای پیام/72013/ط40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول