اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور رفاه مسافران تابستانه

طرح سهاب هلال احمر در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: طرح سهاب هلال احمر (دوچرخه سیار) در سیستان و بلوچستان به منظور رفاه مسافران تابستانه، برگزار می‌شود.

طرح سهاب هلال احمر در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان، رسول راشکی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر برای رفاه حال مسافران تابستانه در نظر دارد به منظور تسریع در امدادرسانی بین افراد، در محدوده منطقه تفریحی ولی حادثه خیز شهرستان‌های زهک، خاش، ایرانشهر، زابل، چابهار، کنارک که امکان استفاده از آمبولانس نیست از دوچرخه استفاده کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اذعان داشت: این طرح برای نخستین‌بار در سیستان و بلوچستان صورت گرفته که امدادگر همراه با کیف امدادی کامل خود در منطقه حضور و خدمات خود را ارائه می‌دهد.

وی در خبر دیگری از اعزام اعضای فعال حوزه جوانان به اردوهای کشوری خبر داد.

راشکی افزود: حوزه جوانان جمعیت هلال احمر برای تشویق و ترغیب اعضای فعال در کانون‌های جوانان، دانشجویی، طلاب خود برگزیدگان را  اعزام می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این راستا جوانان کانون اصلاح و تربیت که عضو جوانان جمعیت هلال احمر هستند نیز در اواخر مردادماه با هدف تفریح سالم و آموزش به اصفهان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/75004/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول