اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

گروگانگیری در «لوئیزیانا» ادامه دارد

گروگانگیری در یکی از بانک‌های ایالت «لوئیزیانا» آمریکا از روز گذشته آغاز شد و یک نفر از سه گروگانی که به دست یک فرد مسلح گرفتار شده‌ بود، آزاد شد.

گروگانگیری در «لوئیزیانا» ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، یک فرد مسلح که روز سه‌شنبه دو زن و یک مرد را در یک بانک واقع در روستای کوچکی در ایالت «لوئیزیانا» آمریکا به گروگان گرفته بود، یکی از زنان را بدون آنکه به او آسیبی وارد کند بعد از ساعت‌ها مذاکره با پلیس، آزاد کرد.

مأموران پلیس امیدوارند که دو گروگان دیگر را از طریق مذاکره با فرد مسلح در بانک منطقه «تنزاس» در «سنت جوزف» واقع در شمال شرقی لوئیزیانا آزاد کند.

بر اساس این گزارش تا اواخر روز گذشته، هیچ گزارشی از شلیک گلوله یا اعمال هرگونه خشونت درون بانک منتشر نشده است اما «جین نترویل» سخنگوی دفتر امنیت داخلی «تنزاس پریش» اعلام کرد که فرد مسلح احتمال یکی از کارکنان یک فروشگاه است اما نام وی را فاش نکرد.

یکی از مأموران پلیسی که با فرد مسلح وارد مذاکره شده است، گفت: من هیچ ایده‌ای درباره انگیزه این آدم‌ربایی ندارم.

گزارش‌ها حاکی از آن است که خانواده فرد مسلح در صحنه حاضر شده‌اند تا به پلیس در رفع این گروگانگیری کمک کنند اما تاکنون موفق نشده‌اند دو گروگان باقیمانده در دست فرد مسلح را آزاد کنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول