اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به پاس زحمات یک ساله

شورای شهر اردبیل از خبرگزاری فارس تجلیل کرد

شورای شهر اردبیل به پاسداشت یک سال زحمات خبرگزاری فارس از انعکاس رویدادهای شورای شهر از سرپرستی خبرگزاری فارس در اردبیل با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.

شورای شهر اردبیل از خبرگزاری فارس تجلیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طی مراسمی که صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر اردبیل برگزار شد، به پاس زحمات و خدمات صادقانه خبرگزاری فارس در انعکاس صحیح، به موقع و پیگیرانه اخبار و رویدادهای شورای شهر اردبیل از این رسانه تاثیر‌گذار با اهدای لوح سپاس و تقدیر قدردانی کرد.

در بخشی از این لوح تقدیر که به امضای حجت‌الاسلام محمد رضا سرداری رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل رسیده، آمده است: حرفه خبرنگاری در دنیای امروز که عصر ارتباط بین مردم و مسئولان است به عنوان یک شغل و پیشه خطیر محسوب می‌شود و خبرنگاران مهمترین عنصر اطلاع‌رسانی در این عصر هستند.

در بخش دیگری از این لوح تقدیر اهدایی به خبرگزاری فارس آمده است: خبرنگار باید در این عرصه راه را نشان دهد چرا که اگر فعالیت خبری اینگونه شکل بگیرد خبرنگار و رسانه می‌تواند به هدف والای خود دست پیدا کند.

محمد رضا سرداری در ادامه یادآور شده است: اینجانب از طرف خود و اعضای شورای شهر اردبیل از خبرگزاری فارس که یکی از فعال‌ترین رسانه‌ها و تاثیر‌گذارترین خبرگزاری‌های کشور است به دلیل انعکاس مستمر رویدادها و جلسات شورای شهر اردبیل و همچنین انعکاس اخبار و اطلاعات پارلمان محلی به سمع و نظر مردم نجیب ایران اسلامی و اهالی حسینی و شهید‌پرور دار‌الامان و دار‌الارشاد اردبیل این لوح را به پاس زحمات و تلاش‌های رسانه‌ای این بنگاه خبری عظیم و گسترده تقدیم این مجموعه وزین می‌کنم و انتظار می‌رود همچنان پیوند میان منتخبان مردم و موکلان آنها در سایه اطلاع‌رسانی‌های صحیح و شفاف این خبرگزاری وزین پایدار و تحکیم بخشیده شود.

خبرگزاری فارس تنها رسانه استان اردبیل که به صورت هفتگی و مستمر با حضور در جلسات علنی شورای شهر اردبیل به انعکاس رویدادها و رخدادهای شورای شهر می‌پردازد که از این بابت این رسانه در گرامیداشت ایام روز خبرنگار مورد تجلیل و پاسداشت شورای شهر قرار گرفت.

انتهای پیام/62001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول