اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

برگزاری نشست قرآنی کانون تذکره در فرهنگسرای «سرو»

نشست قرآنی ترجمه و تفسیر سوره مبارکه «احزاب» برای آشنایی اعضای کانون عترت و قرآن و همچنین شهروندان منطقه ۶ تهران یک‌شنبه ۲۷ مرداد در فرهنگسرای «سرو» برگزار می‌شود.

برگزاری نشست قرآنی کانون تذکره در فرهنگسرای «سرو»

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، فرهنگسرای «سرو» وابسته به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با برگزاری نشست‌های قرآنی با عنوان «کانون تذکره» اعضای کانون عترت و قرآن و همچنین شهروندان منطقه 6 تهران را با تفاسیر قرآنی آشنا می‌کند.

در این نشست‌ها که یک‌شنبه هر هفته به همت کانون قرآن و عترت فرهنگسرای «سرو» برگزار می‌شود، پس از تلاوت سوره‌های انتخابی و همچنین ترجمه و تفسیر آیات، احادیثی مرتبط آیات تلاوت شده توسط کارشناسان امور قرآنی روایت می‌شود و مفاهیم قرآنی و استفاده از آن در زندگی روزمره مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد.

بنا بر این گزارش، نشست قرآنی این هفته که به تفسیر آیاتی از سوره مبارکه «احزاب» اختصاص دارد، یک‌شنبه 27 مردادماه از ساعت 10 تا 12 با حضور استاد «خیرخواه» یکی از فعالان قرآنی در فرهنگسرای «سرو» واقع در خیابان ولیعصر(عج) بالاتر از پارک ساعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول