اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت عدم استقبال مردم

حرکت قطار سریع السیر اراک ـ تهران متوقف می‌شود

معاون عمرانی استانداری مرکزی گفت: در صورت عدم استقبال مردم حرکت قطار سریع السیر اراک ـ تهران متوقف می‌شود.

حرکت قطار سریع السیر اراک ـ تهران متوقف می‌شود

هوشنگ بازوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: قطار سریع‌السیر اراک ـ تهران طی دو ماهه گذشته با ظرفیت 254 مسافر راه‌اندازی شد که متاسفانه استقبال خوبی از این ترن‌ست نشد.

وی تصریح کرد: این ترن‌ست هر روز در عرض کمتر از سه ساعت مسیر اراک به تهران را طی می‌کند که به دلیل عدم استقبال مسافران و نداشتن صرفه مسئولان شرکت رجا خواستار باز پس‌گیری این ترن‌ست شدند که با پیگیری‌های استاندار فرصت یک ماهه‌ای از مسئولان شرکت رجا گرفته‌ایم تا بتوانیم استقبال مسافران را از این ترن‌ست افزایش دهیم.

معاون عمرانی استانداری مرکزی ادامه داد: پیش از این نیز در دو سال گذشته یک ترن‌ست به اراک تعلق گرفت که آن هم به دلیل عدم استقبال مسافران حذف شد.

بازوند بیان داشت: هم اکنون استاندار مرکزی مجدانه پیگیر استمرار حرکت این قطار است و به مسئولان شرکت رجا پیشنهاد شده بهای بلیت قطار سریع السیر اراک ـ تهران از 14 هزار تومان به 10 هزار تومان و ساعت حرکت هم تغییر یابد تا با استقبال بیشتر مردم مواجه شود.

به گفته وی، همچنین برای استقبال بیشتر مردم از این قطار و در صورت موافقت راه‌آهن ملایر پیشنهاد شد حرکت ترن‌ست سریع السیر از شهرستان ملایر آغاز شود.

معاون عمرانی استانداری مرکزی تاکید کرد: راه‌اندازی این قطار با توجه به امکانات مناسبی که دارد کار بسیار بزرگی بود که مردم استان نباید اجازه دهند این فرصت بسیار ارزشمند بار دیگر از استان گرفته شود.

انتهای پیام/87003/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول