اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کتابخانه احمدنژاد

نمایشگاه نقاشی هنرمندان رامسری گشایش یافت

نمایشگاه نقاشی هنرمندان رامسری عصر امروز در کتابخانه احمدنژاد این شهرستان گشایش یافت.

نمایشگاه نقاشی هنرمندان رامسری گشایش یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، عصر امروز نمایشگاه نقاشی هنرمندان رامسری در کتابخانه احمدنژاد شهرستان رامسر افتتاح شد.

این نمایشگاه که به همت چندین هنرمند نقاش رامسری برگزار شده است مجموعه‌ای‌ است از نقاشی‌های رنگ روغن،سیاه قلم، گواش و آبرنگ که از 27 مرداد به مدت 10 روز در معرض دید تماشاگران قرار گرفته است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد رامسر نیز در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: در شهرستان رامسر به دلیل فقدان مجتمع فرهنگی، هنری کمتر شاهد برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی هستیم.

محمد شریفی تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم برای بهره‌برداری از هنر هنرمندان در عرصه‌های مختلف هنری، نمایشگاه و فضاهای نمایشگاهی در اختیار آنها قرار دهیم.

سیمین قاسم شریفی هنرمند رامسری که حدود 50 عدد از آثار خود را در این نمایشگاه شرکت داده بود، نیز در این مراسم بیان داشت: هر نمایشگاه برای من تجربه جدیدی است و برای ارائه آثار در این نمایشگاه حدود دو سال زمان صرف کردم.

وی افزود: زمان زیادی صرف می‌شود تا یک اثر هنری ایجاد و خلق شود و ما امیدواریم مکان‌های مناسب‌تری در اختیار هنرمندان قرار گیرد.

انتهای پیام/86024/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول