اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرودشت خواستار شد

بهره‌مندی اقشار کم‌درآمد جامعه از تسهیلات بانک قرض‌الحسنه مهر

فرماندار مرودشت خواستار بهره‌مندی اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه از تسهیلات بانکی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شد.

بهره‌مندی اقشار کم‌درآمد جامعه از تسهیلات بانک قرض‌الحسنه مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر استان فارس صبح امروز در یک نشست با فرماندار این شهرستان با تشریح فعالیت‌های این بانک اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حال حاضر 15 شعبه در فارس دارد که به منظور ترویج سنت قرض‌الحسنه با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نخستین بانک تخصصی قرض‌الحسنه با نماد بانکداری ناب اسلامی به هم‌وطنان در این استان ارائه خدمت می‌کند.

خورشید عباسی افزود: فعالیت تخصصی این بانک پرداخت وام قرض‌الحسنه با کارمزد 4 درصد است و افرادی که در این بانک دارای حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز و یا جاری هستند می‌توانند بر اساس ضوابط از تسهیلات بانک که شامل قرض‌الحسنه ازدواج جوانان، ایجاد اشتغال، کمک به آزادی زندانیان و تأمین دیه، تعمیرات و تأمین مسکن و... است، استفاده و یا افراد دیگری را برای بهره‌مندی از این خدمات به بانک معرفی کنند.

فرماندار مرودشت نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت و توانمندی‌های بالقوه این شهرستان خواستار حمایت بانکی این بانک در ارائه تسهیلات به متقاضیان شد و گفت: مرودشت به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان فارس بعد از شیراز از قابلیت‌ها و پتانسیل‌های باارزش در زمینه‌های گوناگون از جمله: کشاورزی، دامپروری و... برخوردار بوده که می‌تواند به عنوان قطب تولیدی و مولد کشورمان همچنان پیشتاز و پایدار بماند، از این رو برای ایستادگی و رونق بیشتر نیازمند حمایت مالی بانک‌ها و مؤسسات قرض‌الحسنه است.

سید‌یدالله حسینی تصریح کرد: در راستای خدمت به اقشار کم‌درآمد جامعه تأسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شهر مرودشت یک فرصت مهم و مثبت است که می‌تواند زمینه جلب همکاری و مشارکت تمام مردم شریف این شهرستان را در این اقدام مبارک به نحو مطلوب فراهم و مدیران این شهر می‌توانند با حمایت بیشتر خود زمینه بهره‌برداری مطلوب از آن برای خدمت بیشتر به مردم را آماده کنند.

وی در ادامه  به سنت حسنه قرض‌الحسنه اشاره و با ابراز خرسندی از وجود بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این شهر خواستار بهره‌مندی اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه از تسهیلات بانکی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شد و اظهار امیدواری کرد که با حمایت مسئولان و خیران مرودشت شاهد رشد و توسعه منابع این بانک و کمک روزافزون مدیریت و کارکنان آن در ارائه تسهیلات به مردم باشیم.

به گزارش فارس، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با تأمین نقدینگی و رفع نیازهای ضروری اشخاص حقیقی و حمایت از نیازمندان و پرداخت تسهیلات به اشخاص حقوقی که در امور خیریه فعالیت دارند با همکاری خیران ایجاد و یکی از نهادهای پولی و مالی کشور به حساب می‌آید که در راستای حرکت به سوی عملیات بانکداری اسلامی تشکیل شده است.

انتهای پیام/‌2448/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول