اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تزریق یک میلیارد تومان

بیمارستان تروما اردبیل تا دهه فجر تکمیل می‌شود

استاندار اردبیل گفت: بیمارستان سوانح و سوختگی اردبیل تروما با تزریق یک میلیارد تومان تا دهه فجر امسال تکمیل و راه‌اندازی می‌شود.

بیمارستان تروما اردبیل تا دهه فجر تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز پزشک در سالن پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار داشت: قرار شده است با فروش سهم وزارت راه و شهرسازی از ساختمان پزشکان اردبیل و کسب یک میلیارد تومان در‌آمد پروژه تروما اردبیل تکمیل شده و تا دهه فجر تحویل مردم شود.

وی خاطرنشان کرد: هر چند برخی‌ها از فروش سهم وزارت راه و شهرسازی در هراس و نگرانی بودند ولی بنده اعلام کردم که عواقب آن را به گردن می‌گیرم تا از محل این فروش و کسب در‌آمد بتوانیم بیمارستانی که سال‌ها نیمه‌تمام باقی مانده است تکمیل کرده و ادای دینی به مردم این استان کرده باشیم.

رئیس شورای اداری استان با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی امروز کشورمان در علم پزشکی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، یادآور شد: ما جزو کشورهای پیشرو در علوم پزشکی هستیم به طوری که امروز به استقلالمان در حوزه پزشکی و تامین داروها افتخار می‌کنیم.

نیکزاد با اشاره به اینکه در دو دهه گذشته بساط پزشکان هندوستانی و پاکستانی که اغلب در دوران دانشجویی طبابت می‌کردند از کشور ما برچیده شده و خودمان با اتکا به پزشکانمان قادر به برطرف کردن نیازهای واقعی‌مان هستیم، گفت: امروز جامعه پزشکی ما در کنار نظام سلامت کار‌آمد به مرحله‌ای از پیشرفت رسیده که از کشورهای همسایه برای درمان و مداوا شدن به استان ما سفر می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: این پیشرفت‌ها تطبیقی با پیشینه ما دارد به طوری که ما در تاریخ اطبایی همچون حکیم بوعلی سیناها را داشتیم که امروز افتخار جهان اسلام و دنیا است.

استاندار اردبیل با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی جامعه پزشکی، پرستاری و کادر درمانی و بیمارستانی افزود: تسکینی که این زحمتکشان بر درد و آلام مردم انجام می‌دهند واقعاً جای سپاسگزاری و قدردانی دارد.

نیکزاد کار پزشکی را کار ارزشمند، شرافت‌مندانه و دارای پیشینه ارزشی و معنوی توصیف کرد و بیان داشت: ما امروز در استان اردبیل افتخار می‌کنیم که پزشکان متخصصی داریم که مراجعه مردم ما را به سایر مناطق به حداقل رسانده‌اند.

وی به تامین ساختمان برای راه‌اندازی دانشگاه بین‌المللی علوم پزشکی خبر داد و عنوان کرد: برای تکمیل بیمارستان 120 تختخوابی پارس‌آباد و 32 تختخوابی کوثر به رغم مشکلات مالی سعی داریم اعتبارات در حد توان و وسع تامین شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در پایان سخنان خود از تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان سوانح و سوختگی اردبیل با تزریق یک ملیارد تومان اعتبار خبر داد و گفت: ما این بیمارستان را با تامین منابعش از محل فروش سهم وزارت راه و شهرسازی از ساختمان پزشکان اردبیل تکمیل کرده و راه‌اندازی می‌کنیم.

انتهای پیام/62005/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول