اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان خبر داد

شناسایی 30 شهید حمل و نقل گیلان در دفاع مقدس

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از شناسایی 30 شهید حمل و نقل در دوران دفاع مقدس در این استان خبر داد.

شناسایی 30 شهید حمل و نقل گیلان در دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سبحان‌الله علیپور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس گیلان اظهار کرد: رانندگان از موضوع‌های مورد غفلت در دفاع مقدس هستند.

وی به برگزاری یادواره شهدای حمل و نقل گیلان در هفته دفاع مقدس امسال اشاره کرد و افزود: 10 فعالیت شاخص توسط اداره کل و حمل و نقل گیلان در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

علیپور با بیان اینکه فیلم‌های مستند دفاع مقدس در اتوبوس‌های برون‌شهری گیلان در هفته دفاع مقدس نمایش داده می‌شود، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدای حمل و نقل استان جزو برنامه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از برگزاری نمایشگاه حمل و نقل در دفاع مقدس در این اداره خبر داد و بیان کرد: بیش از 30 شهید حمل و نقل استان در دوران دفاع مقدس شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه پدر و پسر راننده‌ای در جنگ تحمیلی در منطقه آبادان به شهادت رسیدند، یادآور شد: تجلیل از ایثارگران حمل و نقل گیلان در هفته مذکور انجام می‌شود.

* کتاب زندگینامه شهید علی انصاری رونمایی می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان نیز در جلسه مذکور از رونمایی کتاب زندگینامه شهید علی انصاری استاندار اسبق گیلان در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: فیلم مستند نقش منافقین در دفاع مقدس تهیه شده و در هفته دفاع مقدس در دانشگاه گیلان نمایش داده می‌شود.

رسول جلایی اجرای سرود توسط ناشنوایان را از جمله برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس گیلان عنوان کرد و افزود: نمایشگاه تجهیزات و ادوات نظامی در هفته مذکور در رشت دایر می‌شود.

وی با تاکید بر توجه به فعالیت بانوان در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: گردهمایی بانوان توسط سازمان تبلیغات اسلامی گیلان در هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.

جلایی پیمودن جاده مجاهدت و ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت را نیازمند بینش و روش دانست و بیان کرد: ترویج فرهنگ جهاد و ایثار باید در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی لحاظ شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان محقق نشدن اهداف کیفی را به دلیل بی‌توجهی به عامل بینش و روش در برنامه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: اگر دستگاه‌ها تلاش کنند می‌توانند به دو عامل مذکور برسند.

انتهای پیام/84001/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول