اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

انهدام مقر هیئت شرعی القاعده در شهر «الیعربیه» از توابع حسکه

ارتش سوریه موفق شد مقر هیئت شرعی سازمان تروریستی القاعده در شهر مرزی «الیعربیه» از توابع استان «حسکه» در شمال شرقی سوریه را منهدم و تلاش افراد مسلح برای ورود به این شهر از دروازه شمالی آن را دفع کردند.

انهدام مقر هیئت شرعی القاعده در شهر «الیعربیه» از توابع حسکه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق،‌ یگان‌های ارتش سوریه امروز یک‌شنبه موفق شدند، مقر هیئت شرعی سازمان القاعده در شهر مرزی «الیعربیه» از توابع استان «حسکه» در شمال شرقی سوریه را هدف قرار داده و منهدم کردند.

در این عملیات همچنین ارتش سوریه موفق شد، عناصر مسلح مستقر در این مقر را به قتل رسانده و زخمی کنند.

از سوی دیگر، یگان‌های دیگر ارتش سوریه مستقر در شهر «حسکه» موفق شدند، تلاش افراد مسلح برای یورش به این شهر از دروازه شمالی شهر حسکه را دفع کنند.

همچنین نیروهای ارتش سوریه چندین مرکز تجمع افراد مسلح در روستاهای جنوبی حسکه را هدف قرار داده و منهدم کردند و ده‌ها فرد مسلح را به قتل رساندند که در میان کشته‌ها «محمد الخلیل» تروریست معروف گروه تروریستی «نوادگان رسول» شناسایی شد.

این درحالی است که گزارش شده است، درگیری کمیته‌های مردمی کردهای سوریه با عناصر مسلح در منطقه «ریف رأس العین» همچنین ادامه دارد و این کمیته‌ها موفق شدند، تلاش افراد مسلح برای نفوذ به مسیر «تل حلف» به دروازه‌های مرزی را دفع کردند و شماری از عناصر مسلح را به قتل رسانده و زخمی کردند.

 

از سرگیری فعالیت ایستگاه برق راس العین

 

از سوی دیگر مدیرکل سازمان برق استان «حسکه» در گفت‌وگویی مطبوعاتی اعلام کرد که واحدهای تعمیر و نگهداری این سازمان موفق شدند، بخش‌های از کار افتاده ایستگاه تولید برق راس العین را ترمیم و تعمیر کنند.

مدیرکل سازمان برق استان «حسکه» با اشاره به اینکه این واحدها براثر حمله افراد مسلح به ایستگاه تولید برق راس العین آسیب دیده بودند، تاکید کرد که با تعمیر و ترمیم این واحدها این ایستگاه تولید برق و به تبع آن تصفیه آب خود را از سر گرفته است.

وی افزود: براثر حمله خمپاره‌ای عناصر مسلح به به ایستگاه برق راس العین آب و برق شهر راس العین و همچنین آب شهر حسکه قطع شده بود.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول