اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار زنجان

ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره افتتاح شد

ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره به مناسبت هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، فرماندار شهرستان خرم‌دره پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان ایستگاه راه‌‌آهن این شهر با بیان اینکه در هفته دولت تعداد 15 پروژه سرمایه‌گذاری در شهرستان خرم‌دره به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: برای این تعداد پروژه مبلغ 13 میلیارد و 750 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه 24 پروژه عمرانی در هفته دولت در شهرستان خرم‌دره به بهره‌برداری می‌رسند، گفت: برای این تعداد پروژه مبلغ 12 میلیارد و 639 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به بهره‌برداری از راه آسفالت جاده محمودآباد در هفته دولت عنوان داشت: بهره‌برداری از این جاده با سه هدف گردشگری، کمربندی خرم‌دره و اتصال به شهر هیدج صورت می‌گیرد.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان مقرر شده است که در این جاده مسابقات پیاده‌وری و دوچرخه‌سواری برگزار شود.

نوری‌پور اضافه کرد: امیدوار هستیم که این جاده به یک تفرجگاه سالم برای مردم منطقه تبدیل شود.

وی با بیان اینکه شهرستان خرم‌دره جایگاه نخست در آسفالت جاده‌های روستایی را دارد، ابراز داشت: امیدوار هستیم که با تلاش مسئولان تمام مشکلات روستاهای شهرستان خرم‌دره رفع شود.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه مردم به شدت پیگیر این پروژه بودند، گفت: در ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره محلی برای ایستگاه مسافران نبود و مسافران در سرما و گرما دچار مشکل بودند.

وی از افتتاح فاز نخست مجموعه فوتبال خرم‌دره خبر داد و عنوان داشت: چمن این مجموعه در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی به افتتاح باشگاه پینت‌‌بال با اعتبار 140 میلیون تومان اشاره و تصریح کرد: پایگاه جاده‌ای قلعه حسینیه نیز در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/73002/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول