اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین:

رهبری، مردم و دفاع مقدس سه رکن انقلاب هستند

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با تشریح مهمترین سرفصل‌های کشور سه رکن رهبری، حضور مردم و دفاع مقدس را سه رکن مهم و اساسی انقلاب اسلامی ایران ذکر کرد.

رهبری، مردم و دفاع مقدس سه رکن انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین که در حسینیه شهید مطهری سپاه این استان برگزار شد اظهار داشت: هفته دولت یادآور شهدای والایی همچون شهید رجایی و باهنر است و دولتمردان نیز باید در این عرصه با پیروی از راه شهدا خدمتگزاری در این عرصه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: با دقت در تاریخ هر کشوری متوجه می‌شویم که رویدادهای مهمی در گذشته این کشورها وجود دارد که همین رویدادهای مهم موجب تمایز کشورها و گاها برتری یکی نسبت به دیگری می‌شود.

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) تصریح کرد: در کشور اسلامی ما که به برکت خون شهدا، انقلاب اسلامی در آن رشد یافته مهمترین ارکان سه مولفه رهبری، حضور مردم و دفاع مقدس است.

رضوانی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله نهادهای با ارزشی است که پس از 70 روز از تأسیس نظام جمهوری اسلامی فرمان تأسیس آن توسط امام راحل صادر شد.

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه‌ صاحب‌الامر (عج) خاطرنشان کرد: سپاه انقلاب اسلامی هم‌زاد و مولود انقلاب اسلامی است چرا که این نهاد با حفاظت از ارزش‌های انقلاب در راستای اشاعه و تدوین دستاوردهای آن می‌کوشد.

وی دفاع مقدس را عرصه رشادت فرزندان این میهن اسلامی عنوان و تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز همچون نگینی درخشان در دفاع مقدس که از مهمترین سرفصل‌های میهن اسلامی‌مان است می‌درخشد و همین مسئله موجب شده تا همین نهاد ارزشی زبانزد عام و خاص شود.

رضوانی عنوان کرد: امروز استکبار با اشاعه پروژه سپاه هراسی در کنار پروژه اسلام هراسی سعی دارد با اشاعه سیاه‌نمایی فعالیت‌های این نهاد ارزشی را در راستای آزادیخواهی مسلمانان زیر سؤال ببرد ولی سابقه سپاه در عرصه خدمت‌رسانی و حفظ ارزش‌های انقلاب بر همگان روشن است.

رضوانی در خاتمه با تشکر از مسئولان سپاه استان و همچنین نیروهای انتظامی، نظامی و لشگری، دستگاه‌های اجرایی و نماینده ولی فقیه در استان برای مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/2667/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول