اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای مازندران تاکید کرد

تقویت خودباوری در حوزه‌های علم و فناوری

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: راه‌اندازی پارک‌های علمی فناوری در استان باید به باور برسد.

تقویت خودباوری در حوزه‌های علم و فناوری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار محمد تقی شاهچراغی پیش از ظهر امروز در همایش سه روز مسئولان و دست‌اندرکاران بسیج علمی و پژوهشی استان‌های کشور در مجتمع ایثارگران شهرستان ساری اظهار داشت: مخاطبان حوزه علمی پژوهشی متفاوت از سایر حوزه‌ها هستند و اگر به باور ایجاد توانایی کار در عرصه‌های مختلف برسیم، خلاقیت‌ها و فعالیت آنها موثرتر می‌شود.

وی تصریح کرد: آنچه در مسیر پیشرفت باید مورد توجه قرار گیرد باور، ایمان و اعتقاد به کار است و برنامه‌ریزی در کار در سایه باورها محقق می‌شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: همانگونه که گردان در جنگ باید اغنا شود تا خوب بجنگد، ضرورت دارد بسیج علمی پژوهشی با برنامه‌ریزی دقیق برای برقراری ارتباط متقابل و اغنای مخاطبان به‌درستی وارد عمل شود تا نتیجه‌ای مطلوب حاصل شود.

وی باورسازی و اعتماد‌بخشی به مخاطبان را در کنار آیین‌نامه‌ها و هدف‌گذاری‌های کلان از برنامه‌های توسعه‌ای و پیشرفت علمی در استان خواند و گفت: راه‌اندازی پارک‌های علمی فناوری در استان باید به باور برسد زیرا می‌توان با عزم جدی‌تر ارتباطات سازمانی را عاطفی‌تر کرده و دل‌ها را در کنار هم قرار داد تا وظائف را به خوبی انجام دهیم.

سردار شاهچراغی از آغاز خوب راه علمی استان خبر داد و گفت: هر استان دارای افت و خیزهایی است، مازندران هم جدای از این ویژگی نیست اما با همه این مسائل مجموعه دفتر نخبگان در استانداری فعال است.

این مسئول ادامه داد: فعالیت‌های بسیج علمی پژوهش در آنجا رصد می‌شود، زیرا همه‌ این ظرفیت‌ها برای ارتقاء علمی مازندران مکمل همدیگر هستند.

وی زیرسوال بردن دیگران در ایجاد نقص را پسندیده جامعه ندانست و افزود: باید ببینیم ما چه میزان پای کار هستیم و از فضا استفاده می‌کنیم و بدانیم هر جا اراده‌ای در موضوعی اتفاق بیفتد خیلی کارها به نتیجه می‌رسد و این موضوع برای نظام و سپاه پاسداران بسیار مهم است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: اگرچه دولت‌ها در تحقق اهداف ما موثر هستند اما تعیین‌کننده اهداف ما نبوده زیرا ما خواستار انقلاب اسلامی هستیم و در همه‌ عرصه‌ها حاضر می‌شویم و همت، پشتکار و باور به توانمندی ما را به اهداف نزدیک‌تر می‌کند.

انتهای پیام/86004/ج30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول