اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان باید باشکوه برگزار شوند

استاندار لرستان گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان باید باشکوه برگزار شوند.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان باید باشکوه برگزار شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده ظهر امروز در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس در لرستان ضمن گرامیداشت این هفته گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان باید باشکوه برگزار شوند.

وی با بیان اینکه رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های مردم ایران اسلامی به ویژه مردم لرستان در دوران دفاع مقدس فراموش نشدنی است، افزود: مردم لرستان در دوران دفاع مقدس نقش‌ تعیین کننده‌ای داشتند.

استاندار لرستان گفت: در سال جاری باید برنامه‌های هفته دفاع مقدس با شکوه بیشتری برگزار شود، تا مردم به ویژه نوجوانان و جوانان بتوانند با این رشادت‌ها بیشتر آشنا شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه دفاع مقدس نقش مهم و دستاوردهای فراوانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته، بیان داشت: باید این دستاوردها و اقدامات به نحو مطلوبی به اطلاع مردم رسانده شود، تا مردم در حال و هوای دفاع مقدس به خوبی قرار گیرند.

دهمرده متذکر شد: باید صدا و سیما، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، حوزه هنری، و دیگر دستگاه‌های اجرایی متولی امر دفاع مقدس جهت برگزاری هرچه بهتر و پررنگ‌تر این هفته اقدامات اساسی را باید انجام دهند.

استاندار لرستان در پایان اذعان داشت: در جلسه شورای اداری لرستان در خصوص هفته دفاع مقدس و همکاری ویژه دستگاه‌های اجرایی استان تاکید جدی می‌شود.

انتهای پیام/2304/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول