اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان خبر داد

بازسازی زرهی عملیات والفجر 5 در همدان

جانشین فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: بازسازی زرهی عملیات والفجر 5 در پادگان سیدالشهدا(ع) در حال انجام است که از اول مهر ماه تا هفت روز آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

بازسازی زرهی عملیات والفجر 5 در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهدی فرجی ظهر امروز در جلسه هماهنگی بازسازی زرهی عملیات والفجر 5 اظهار داشت: عملیات والفجر 5 یکی از موفقیت‌آمیز‌ترین عملیات‌ها در سال 1362 بوده که استان همدان در آن شرکت داشته است.

وی با بیان اینکه ما عملیات‌هایی را بازسازی می‌کنیم که استان همدان به طور کامل در آن شرکت داشته عنوان کرد: سال گذشته بازسازی عملیات مرصاد را داشتیم، زیرا استان همدان نقش مهمی در آن داشته؛ اما استان‌های دیگر سعی می‌کردند تا این عملیات را به نام خودشان ثبت کنند.

جانشین فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: استان همدان در عملیات مرصاد 135 شهید را تقدیم انقلاب کرد، اما این تعداد شهدا در هیچ جایی ثبت نشده بودند و همین دلیلی شد تا ما کار بازسازی عملیات مرصاد را قبول کنیم.

این مسئول ابراز داشت: سال گذشته با بازسازی این عملیات توانستیم این افتخار را به نام استان همدان ثبت کنیم.

فرجی خاطرنشان کرد: سال گذشته در بازسازی عملیات مرصاد 30 هزار نفر از مردم از این عملیات دیدن کردند که بسیار هم راضی بودند.

وی ادامه داد: این کار جز کار‌هایی بود که به دلیل هماهنگی خوب بین مسئولان استانی همه از آن رضایت خاطر داشتند.

جانشین فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به بازسازی زرهی عملیات والفجر 5 در سال جاری یادآور شد: بازسازی زرهی عملیات والفجر در پادگان سیدالشهدا و از اول مهر ماه تا هفت روز آماده بازدید علاقه‌مندان است که روز اول افتتاحیه را با حضور پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس خواهیم داشت.

این مسئول تصریح کرد: عملیات والفجر 5 با مرکزیت استان همدان صورت گرفته که 126 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

فرجی با بیان اینکه در این عملیات استان‌های کرمانشاه، ایلام و همدان شرکت داشتند، متذکر شد: از آنجایی که منطقه عملیات، منطقه بسیار مهمی برای دشمن بوده عملیات نیز بسیار حساس و سرنوشت‌ساز بوده که استان همدان در این عملیات با استعداد 10 گردان وارد شد.

وی گفت: برای بازسازی این عملیات مهم نیازمند همکاری نهاد‌های مختلف از جمله آموزش و پروش، اورژانس، مدیران مدارس، بخش حمل و نقل و... هستیم.

انتهای پیام/89007/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول