اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

8 هزار کودک در سیستان و بلوچستان از سبد تغذیه سالم بهره‎مند شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 8 هزار کودک زیر شش سال از سبدهای تغذیه سالم کمیته امداد بهره‌مند شدند.

8 هزار کودک در سیستان و بلوچستان از سبد تغذیه سالم بهره‎مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان، محسن مسعودیان راد با بیان اینکه این طرح با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و با هدف بهبود تغذیه کودکان انجام می‌شود، افزود: از تعداد 8 هزار کودک مشمول طرح 85 درصد آنها غیر تحت حمایت هستند.

وی با بیان اینکه برای این کودکان در 3 ماهه سال‎جاری بالغ بر 12 میلیارد ریال بابت اهداء سبد تغذیه برای آنها هزینه شده است، تصریح کرد: شناسایی کودکان از طریق مراکز بهداشتی و درمانی انجام و پس از معرفی کودکان به امداد و سپس اهدای سبدهای غذایی بر اساس برنامه انجام می‌گیرد.

مسعودیان راد در بخش دیگری از سخنان خود از برخورداری 40 هزار و 371 مددجو از خدمات بیمه و درمان در استان خبر داد و گفت: در سال جاری تاکنون 40 هزار و 371 مددجو از خدمات بیمه و درمان و بیمه مکمل بهره مند می باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان اذعان داشت: این تعداد از بیمه‌شدگان علاوه بر بهره مندی از خدمات پایه بیمه و درمان از خدمات درمانی ویژه از جمله مساعدت بابت فرانشیز خدمات درمانی ، داروها و خدمات غیر مشمول بیمه نیز برخوردار می‌باشند.

وی پرداخت حق بیمه زنان سرپرست خانوار زیر 50 سال را از دیگر اقدامات خوب امداد عنوان و تصریح کرد: با پرداخت حق بیمه این افراد از مزایای مستمری، از کارافتادگی، فوت و درمان برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/75004/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول