اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد

اضافه شدن بخش مهارت‌آموزان به مسابقات قرآنی

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: بخش ویژه مهارت‌آموزان به مسابقات قرآنی اضافه می‌شود.

اضافه شدن بخش مهارت‌آموزان به مسابقات قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کوروش پرند صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری مسابقات سراسری قرآن در راستای ارتقای سطح سلامت جسمی، روحی و فرهنگی کارکنان و خانواده آنها است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اضافه کرد: این مسابقات طی دو سال برگزار شده که برای دوره سوم آن برنامه‌های تازه‌تری در نظر داریم.

وی گفت: در دور سوم مسابقات سراسری قرآن بخشی نیز ویژه مهارت‌آموزان مراکز فنی و حرفه‌ای کشور طراحی می‌شود.

پرند ادامه داد: در دومین دوره مسابقات قرآنی 2 هزار شرکت‌کننده در سطح شهرستان‌ها و استان‌ها حضور داشتند که 132 نفر به مرحله کشوری رسیدند.

وی تصریح کرد: از این 132 نفر، 26 نفر حائز رتبه برتر در شاخه‌های مختلف شدند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: این مسابقات ویژه برادران و خواهران برگزار شد که برادران در رشته‌های حفظ جزء اول، تفسیر سوره لقمان و صوت و لحن به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: خواهران نیز در شاخه‌های حفظ جزء اول، تفسیر سوره نور و ترتیل به رقابت پرداختند.

پرند با اشاره به برنامه‌های متعدد فرهنگی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور بیان کرد: در ماه رمضان سال جاری 200 روحانی آموزش دیده در بیش از 3 هزار و 300 برنامه شرکت و فرهنگ کار و مهارت‌آموزی را آموزش دادند.

وی افزود: پنج جلد کتاب نیز همزمان با اختتامیه دومین جشنواره قرآنی رونمایی شد که در حوزه رفاه، تعاون، کار، مهارت‌آموزی و کارآفرینی مطالبی را برای علاقمندان ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: در سفر به شیراز علاوه بر افتتاح سالن چندمنظوره شهید قلی‌زاده از مرکز شماره یک شیراز بازدید کرده و دستگاه آسیاب نانو نیز رونمایی شد.

ارائه گواهی مهارت الکترونیک هزینه‌ای در بر ندارد

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه ارائه گواهی مهارت الکترونیک هزینه‌ای را در بر ندارد، ابراز داشت: این گواهی‌ها به منظور ارتقای امنیت گواهی‌های مهارت و تسهیل در امور صادر می‌شوند.

وی افزود: همچنین بر اساس ماده 70 قانون بودجه سال 92 صدور و تمدید هر نوع گواهی‌نامه با دریافت 30 هزار ریال همراه است که این موضوع ارتباطی به صدور الکترونیکی گواهی‌ها ندارد.

پرند بیان کرد: این مبلغ به منظور صدور، تمدید، تعویض گواهی‌نامه‌های مهارت و پروانه تأسیس به حساب خزانه نزد خزانه‌داری کشور واریز می‌شود.

انتهای پیام/ 2448/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول