اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

عملیات ضربتی پلیس مازندران در مناطق جرم‌خیز/کشف 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر

فرمانده انتظامی مازندران از عملیات ضربتی پلیس مازندران در مناطق آلوده و جرم‌خیز به همراه کشف 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.

عملیات ضربتی پلیس مازندران در مناطق جرم‌خیز/کشف 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مسعود جعفری‌نسب با حضور در محل اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هشدار به مخلان نظم و امنیت، از عزم جدی پلیس برای مقابله با مواد مخدر خبر داد.

وی افزود: دومین مرحله طرح ارتقا امنیت اجتماعی همزمان در 20 نقطه استان به مرحله اجرا درآمد و این طرح از جمله طرح‌های انتظامی است که در طول سال اجرا می‌شود و با توجه به وضعیت مازندران به دلیل حضور مسافران و وجود برخی نقاط آلوده، این طرح در منطقه «نوبنیاد» شهرستان ساری اجرا شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اجرای نخستین مرحله از این طرح و کشف بیش از 60 کیلوگرم انواع مواد مخدر، شناسایی و دستگیری بیش از 200 متهم اعم از قاچاقچی، معتاد تابلو، سارق و اراذل و اوباش از اجرای دومین مرحله از این طرح با هماهنگی مسئولان قضایی، امنیتی و سیاسی استان خبر داد.

این مقام انتظامی مازندران با اشاره به اینکه این طرح به طور همزمان در 20 نقطه از استان به مرحله اجرا شد، افزود: بیش از 250 متهم دراین طرح‌ها شناسایی، دستگیر و بیش از 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

جعفری‌نسب افزود: با اجرای طرح پاکسازی در این نقطه هماهنگی‌های لازم با مسئولان مدیریت شهری برای شناسایی و تخریب برخی اماکن خالی از سکنه و ساخت‌وسازهای غیرمجاز صورت گرفت.

وی با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی و اجتماعی تاکید کرد: پلیس تا آخرین نفس در راستای برقراری نظم وامنیت ایستاده و با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و جرائم به شدت برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به ضرورت تعامل و همکاری دستگاه‌های متولی امور اجتماعی و فرهنگی در جامعه با پلیس عنوان کرد: اگر مردم امنیت می‌خواهند باید همکاری تنگاتنگی با پلیس داشته باشند هر چند برقراری نظم، امنیت و آرامش در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است.

جعفری‌نسب با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی در حوزه آلودگی اجتماعی باید به وظیفه خود عمل کنند، افزود: این دستگاه‌ها با اقدامات فرهنگی و اجتماعی می‌توانند ضمن ارتقاء سطح معنوی جامعه از تبدیل شدن مسائل اجتماعی به امنیتی پیشگیری کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان از تعامل و همکاری نزدیک دستگاه قضایی در راستای اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی قدردانی کرد.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول