اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کلاهبرداری به سبک همراه اول جعلی

متاسفم؛ شما برنده هزاران لبخند شدید!

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه کلاهبرداران با شگردهای مختلف از قبیل این که شما برنده هزاران لبخند همراه اول شده‌اید و ... شماره کارت عابربانک مالباختگان را از آنان اخذ و به شیوه‌های مختلف اقدام به خالی کردن مبالغ پس‌انداز آنها می‌کنند.

متاسفم؛ شما برنده هزاران لبخند شدید!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صابر عباسزاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با توجه به روند افزایش کلاهبرداری به روش کارت به کارت در سطح کشور، متاسفانه کلاهبرداران با شگردهای مختلف از قبیل این که شما برنده هزاران لبخند همراه اول شده‌اید و یا سفارش انجام خدمات پزشکی و ... شماره کارت عابر بانک مالباختگان را از آنان اخذ و به شیوه‌های مختلف یاد شدگان را به پای دستگاه خودپرداز کشانیده و اقدام به خالی کردن مبالغ پس‌انداز آنها می‌کنند.

وی بیان کرد: برابر بررسی‌های به عمل آمده اکثر متهمان از داخل زندان قزلحصار اقدام به انجام جرم مذکور می‌کنند که موضوع تحت بررسی و اقدام است.

این مقام انتظامی از مردم خواست، به این شیوه کلاهبرداری آگاهی یافته و به هیچ وجه قول حرف‌های دلنشین و فریب انگیز شیادان را نخورده و اعتماد به آنها نداشته باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/60001/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول