اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

اولویت اصلی خلخال صنعت گردشگری است

فرماندار شهرستان خلخال گفت: اولویت اول و آخر و اصلی شهرستان خلخال صنعت گردشگری است.

اولویت اصلی خلخال صنعت گردشگری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال اظهار داشت: علیرغم پایین بودن شاخص‌های شهرستان خلخال در حوزه راه و گازرسانی تلاش می‌شود که در این زمینه به شاخص‌های استانی و کشوری نزدیک شود.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا به گسترش و بهبود راه‌های مواصلاتی شهرستان خلخال اقدام کردیم که عمده‌ترین هدف از توسعه راه‌ها در شهرستان خلخال توسعه صنعت گردشگری و رونق اقتصادی شهرستان خلخال است.

فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به بودجه 16 میلیارد و 192 میلیون تومانی شهرستان خلخال یادآور شد: این بودجه در 18 فصل مشخص و به تفکیک در فصل اداره عمومی، امور قضائی، خدمات مالی، دفاع، نظم و امنیت عمومی، آموزش و پرورش، فرهنگ و هنر و رسانه، بهداشت و درمان، منابع آب، صنعت و معدن، محیط زیست، فصل بازرگانی و تعاون، فصل انرژی، حمل و نقل، فصل مسکن و عمران شهری و روستایی، تربیت بدنی و فصل کشاورزی و منابع طبیعی اعتبار‌گذاری شده که در دست ابلاغ به ادارات شهرستان است.

محمدی با اشاره به کار گروهی و جدیت دستگاه‌ها در تکمیل پروژه‌ها عنوان کرد: اولویت اول و آخر شهرستان خلخال در توسعه صنعت گردشگری است و بر این اساس داشتن جاده‌های مناسب و بستر‌های مناسب گردشگری می‌تواند جاذبه‌های این شهرستان را بیشتر معرفی کرده و حضور گردشگران را چند برابر کند.

این مسئول بیان داشت: اولویت اصلی در انجام پروژه‌های شهرستان خلخال در جلسات قبل کمیته برنامه‌ریزی با مدیران شهرستان و دستگاه‌ها بررسی شده و در کمیته برنامه‌ریزی مصوب شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان خلخال در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع گازرسانی در خلخال اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در 21 روستا عملیات گازرسانی آغاز شده که انتظار می‌رود شرکت گاز استان اردبیل با نگاه ویژه به اینکه شهرستان خلخال در منطقه سردسیر و کوهستانی قرار دارد تکمیل طرح‌‌های نیمه‌تمام گازرسانی را در اولویت قرار دهد.

محمدی در خصوص جاده اصلی خلخال – کلور - درام نیز تصریح کرد: جاده خلخال - کلور - درام و جاده خلخال سرچم اولین جاده‌های اصلی شهرستان خلخال محسوب می‌شود که جاده خلخال سرچم 27 کیلومتر بوده و جاده خلخال – کلور - درام در حال انجام است.

این مسئول ادامه داد: بعد از چندین سال هنوز شهرستان خلخال صاحب جاده اصلی نشده و با بهره‌برداری از جاده خلخال – کلور -  درام و خلخال - سرچم شهرستان خلخال به جمع شهرستان‌های دارای جاده اصلی خواهد پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان جلسه شورای اداری شهرستان خلخال از چهار نفر از رانندگان حوزه راهسازی اداره راه و شهرسازی خلخال که با همت فراوان در بازگشایی و اتصال قطعات سخت جاده کلور -  درام در منطقه کوهستانی و صعب‌العبور درام تلاش کرده بودند با لوحی از سوی استاندار اردبیل و جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/62008/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول